Sí, de fet el dia 9 els nostres alter egos taurins estan convidats a una trobada a Auto Retro.
Us copio aquí el vincle, si algun fotracater no taurí volgués participar-hi, em penso que el voltor no tindria problema en incloure gent d'aquí. Ja direu:
http://www.foro.pieldetoro.net/foro/vie ... hp?t=71017
Però, per no desviar-nos, poso la meva disponibilitat a data d'avui (constantment en perill de canvi):
- Dissabte 2: SÍ, i podríem empalmar, cotxes + Gelida al matí, Metro més xocolatada a la tarda (qui tingui parella no gaire amant d'aquests temes, pot posar en risc la seva relació)
- Dimecres 6: ?, no sé si hi seré
- Divendres 8: ?, no sé si hi seré
- Dissabte 9: NO, AutoRetro
- Diumenge 10: SÍ, em sembla, però AutoRetro...
- Dissabte 16: NO, precisament trobada d'R8
- Diumenge 17: NO, altres temes
- Dissabte 23: SÍ, em sembla
- Diumenge 24: ?, ves a saber, ja estem ficats al Nadal
- Dissabte 30: NO, no hi sóc
- Diumenge 31: NO, no hi sóc
De tot això, dedueixo que dissabte 23 podria ser una bona manera "gèl·lida" d'acomiadar l'any FoTraCat a Gelida
I dissabte 2 també (però faltaria que estiguem disposats a fer un dia 100% FoTraCat...)
👍0👎0