Si entreu en aquest passeig, esteu al sostre del calaix del fals tunel.
A la dreta hi han las gradas del camp de futbol que tapan el lateral del tunel, i a l'esquerra es veu el Parc de l'Estació del Nord amb la paret lateral del tunel a la vista.
El camp de futbol, es al mateix nivell que l'edifici de l'estació i del Parc, zona on hi havian las vías. El Passeig es veu clarament mes elevat.
Creuant el carrer Marina en aquest punt, hi ha la continuació del passeig també a sobre del tunel.
Dir també que aquest calaix de formigó va estar un anys a la vista, pro amb la construcció i ajardinament de la zona ha quedat una mica disimulat.










