Pàgina 4 de 35
					
				
				Publicat: 21 gen. 2007, 21:52
				Autor: victorcasta
				Doncs ahir vaig baixar des de Terrassa fins a Barcelona amb l'últim tren de les 23.16 (que va sortir amb 30 minuts de retard), i a l'arribar a Montcada-Bifurcació, (a les 12 de la nit) anunciaven per megafonia que haurien de fer transbord, els que volguessin anar fins a Sant Andreu Arenal...
M'agradaria saber com van fer el transbord, si l'últim R7 passa bastant abans... I hi havia molta gent a l'andana de Montcada Bifurcació.
			 
			
					
				
				Publicat: 21 gen. 2007, 22:06
				Autor: 437.001
				Confirmo que la informació del tall s´emetia per megafonia a les següents estacions aquesta tarda (servidor ho ha sentit amb les dues orelles): BCN-Clot, Cerdanyola del Vallès, Cerdanyola-Universitat, Sant Cugat, Martorell, L´Arboç (sí, sí!) i Sant Vicenç de Calders. 
No n´estic segur, però... és possible que a Lavern-Subirats hi hagi megafonia... o són imaginacions meves?
			 
			
					
				
				Publicat: 21 gen. 2007, 23:24
				Autor: dgtxa
				Bé, doncs avui he fet la prova amb un Ripoll-BCN. Suposo que com que no calia fer transbord, al sortir de Montcada Bifurcació no s'ha anunciat el desviament. En canvi, sí que l'ha anunciat a la tornada, a Arc de Triomf, el revisor.
A Sants he pogut observar força personal de suport informant dels canvis.
I a Granollers-Canovelles, la megafonia advertint de la situació només en castellà  
 
Dintre de tot, crec que Renfe i Adif se n'estan sortint prou bé.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 21 gen. 2007, 23:30
				Autor: Jordi Freixas
				I així doncs durant la setmana, la circulació serà com sempre, o també estarà tallada?
			 
			
					
				
				Publicat: 21 gen. 2007, 23:38
				Autor: Albert
				Jo vaig anar a veure com estava "el asunto" dissabte a la tarda. A Catalunya, molts informadors i gent preguntant-los coses. Llàstima que alguns dels informadors no tinguéssin clar que els Regionals que pujaven més amunt de Vic (és a dir, tot el que no són estrictament trens de la R2) sí feien el recorregut sense transbord, amb parada a Clot-Aragó.
Jo vaig agafar un R4 cap a Terrassa, que va venir amb un lleuger retard. Com heu comentat aquí, a Arc de Triomf s'informava de la variació del recorregut, l'anunci de parada a Clot el feia el propi maquinista "a capela". Per sort, el tren de la R7 ens esperava a Bifurcació encara que feia més de 5 minuts que hauria d'haver marxat. Transbordament a la mateixa andana (el tren de la R7) estava parat amb les portes obertes) i el R4 va seguir, i darrere el R7.
A destacar que aquests retards d'uns 10 minuts (potser més) amb què surten els R7 de Bifuració cap a Martorell complica les coses a Martorell. L'entrada sortida de les vies mortes de Martorell estava prou ben programada els caps de setmana. Els retards dels R7 quan arriben, fan que els R4 que surten des de Martorell de vegades hagin d'esperar una estona ja que l'R7 per entrar talla el pas per sortir... Tot i això, tot funciona prou bé.
			 
			
					
				
				Publicat: 21 gen. 2007, 23:51
				Autor: Guigui
				Jordi Freixas ha escrit:I així doncs durant la setmana, la circulació serà com sempre, o també estarà tallada?
Et remeto al començament del fil. Donar-te la resposta exacta em fa una mica de mandra.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 22 gen. 2007, 10:01
				Autor: Ecomobisostrans
				Jordi Freixas ha escrit:Aquí hi ha un detall que m'ha cridat l'atenció:
Eslebeberlin ha escrit:La verdad que los usuarios que bajariamos en Sant Andreu Arenal seria una molesta menor bajar en Sant Andreu Comtal... pero bueno, consideramos que es una situación muy puntual, solo 3 fines de semana.
Com pot ser que algú que només té 2 missatges escrits en aquest fòrum, parli en plural, i més concretament, en nom de totes i tots els usuaris que habitualment poden fer ús de l'estació de Sant Andreu Arenal?
Encara que la situació sigui temporal, és una molèstia. I com a molèstia que és, aquests trens haurien de fer parada a Sant Andreu Comtal.
 
Em sembla que aquest comentari de'n Jordi Freixas esta del tot fora de lloc, ja que una persona que acaba d'entrar al forum pot tenir el mateix coneixement de causa que un veterá. Per posar un exemple, jo vaig descubrir el foro de la PTP fa 2 anys (aquest encara no existia), pero ja feia molts anys que m'interessava el tema del transport i per tant hi tenia bastanta experiencia. Per tant, Eslebeberlin, no et desanimis per algun comentari com aquest i sigues benvingut/da al forum.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 22 gen. 2007, 10:06
				Autor: jordidr
				sips hauriem de respectar els comentaris dels altres, i encara que nomes hagui enviat dos missatges no treu que se li puguin respectar les opinions
			 
			
					
				
				Publicat: 22 gen. 2007, 10:10
				Autor: Jordi Freixas
				Em sembla que no em vaig explicar bé. Jo no tinc res en contra d'aquesta persona (només d'entrada, perquè no la conec). Però el comentari que va fer en plural, em va cridar l'atenció; em va donar la impressió que estava parlant, en nom "dels usuaris" d'aquest servei en general.
Si aquesta "acusació" que vaig fer no és certa, convido a en/na Eslebeberlin a que ho desmenteixi, i que si ho veu adient, aclareixi a qui es referia.
PD: Val a dir que quan parlem d'usuaris, com totes i tots els qui escribiu aquí, jo també ho sóc, i no estic d'acord amb aquesta part del seu comentari.
			 
			
					
				
				Publicat: 22 gen. 2007, 13:17
				Autor: Mako448
				Home,es que tenir un tren cada 30 minuts a Sant Andreu Arenal té tela,jo crec que els R4 haurien de parar a Sant Andreu COmtal,que està a prop,i pots anar tant de peu com en metro.O sinó,a donar una voltaza increible fins al Clot o lo pitjor en cas,esperar-te mitja hora si t'escapa al tren de la R7 a SAA.Jo crec que renfe ha fet un error bastant greu,jo hagués preferit que no s'aturesin al Clot i sí a SAC que no pas com fa la renfe.Peró bueno,són només 6 dies.
Jo aniré primer via Rubí fins a Cerdanyola i d'allà R4 fins a Hospitalet.
			 
			
					
				
				Publicat: 22 gen. 2007, 14:32
				Autor: Pere
				Jordi Freixas ha escrit:Em sembla que no em vaig explicar bé. Jo no tinc res en contra d'aquesta persona (només d'entrada, perquè no la conec). Però el comentari que va fer en plural, em va cridar l'atenció; em va donar la impressió que estava parlant, en nom "dels usuaris" d'aquest servei en general.
Si aquesta "acusació" que vaig fer no és certa, convido a en/na Eslebeberlin a que ho desmenteixi, i que si ho veu adient, aclareixi a qui es referia.
PD: Val a dir que quan parlem d'usuaris, com totes i tots els qui escribiu aquí, jo també ho sóc, i no estic d'acord amb aquesta part del seu comentari.
Jo diria que parla més aviat 
dels usuaris afectats pel tall de Renfe
Aprofito l'avinentesa i penjo una fotografia d'una cosa rara per Clot  
 
VER FOTO
EDICIÓ: Gràcies Santfeliuenc, Wefer o Bernat, per posar la URL que jo no sabia com es feia
 
			 
			
					
				
				Publicat: 22 gen. 2007, 16:49
				Autor: oscar440
				Molt bona foto de la 440, Pere... 
  
 
Jo el dubte que tinc és si els trens de la "linia de Puigcerdà", com diuen els avisos de Renfe, s´aturaràn aquests caps de setmana a Montcada-Bifurcació, per facilitar els transbordaments dels viatgers destinació Sant Andreu Arenal. Vaja, si es podrà fotografiar una 440 sense reformar aturada a Montcada-Bifuració... 
  
 
Salutacions.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 22 gen. 2007, 18:03
				Autor: Pere
				Normalment ja es pot fotografiar una 440 a Montcada Bifurcació, malgrat passin sense parar.
Tot i així, sí, aquests caps de setmana, TOTS els trens paren a Montcada Bifurcació, inclús els de Lleida i els de Puigcerdà i Latour-de-Carol.
			 
			
					
				
				Publicat: 22 gen. 2007, 18:12
				Autor: oscar440
				Pere ha escrit:Normalment ja es pot fotografiar una 440 a Montcada Bifurcació, malgrat passin sense parar.
Tot i així, sí, aquests caps de setmana, TOTS els trens paren a Montcada Bifurcació, inclús els de Lleida i els de Puigcerdà i Latour-de-Carol.
Ja, gràcies, era això el que jo demanava, si 
s´aturava a Montcada-Bifurcació, primer per viatjar desde l´Hospitalet fins a Montcada en una 440 sense reformar amb el bitllet d´una zona (la pela és la pela), cosa que ara no es pot fer, ja que si agafes una 440 a l´Hospitalet, ja no para desde Sant Andreu Arenal fins a Mollet (dos zones)
Salutacions.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 22 gen. 2007, 18:27
				Autor: oscar440
				oscar440 ha escrit:
(...)
ja que si agafes una 440 a l´Hospitalet, ja no para desde Sant Andreu Arenal fins a Mollet (dos zones)
(...)
Una 440 de les que van cap a Puigcerdà, volia dir... 
  
 
Salutacions.
 
			 
			
					
				Bonito plano, pero...
				Publicat: 24 gen. 2007, 21:08
				Autor: JaMiRo!
				Bonito plano, pero los trenes que suben a Puigcerdà no paran en todas las estaciones del núcleo Cercanías... 
[Santfeliuenc: se refiere al plano del mensaje inmediato inferior]
 
			 
			
					
				Plano
				Publicat: 24 gen. 2007, 22:06
				Autor: jordidr
				El plano lo he echo yo, y ya lo sé que no paran todos los que suben a Puigcerdà, pero sí que hay que van a Ripoll que paran en todos los sitios.
			 
			
					
				Re: Plano
				Publicat: 25 gen. 2007, 09:11
				Autor: UT596001
				jordidr ha escrit:El plano lo he echo yo, y ya lo sé que no paran todos los que suben a Puigcerdà, pero sí que hay que van a Ripoll que paran en todos los sitios.
Així és, i 1 tren al dia (2 els diumenges) fins a Ribes de Freser.
P.D: Ja sé que el que puja per el matí a Ribes de Freser no para a Bifuració (l'única que no para) però amb les obres els caps de setmana sí pararan.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 25 gen. 2007, 19:09
				Autor: jordidr
				Correcte, els antics "regionals", o sigui els que no eren Delta feien totes les parades. Per tant te llogica, el que si que fagi critica del meu mapa es que em falta indicar a quines parades del nucli de rodalies para la Ca4
			 
			
					
				
				Publicat: 26 gen. 2007, 18:14
				Autor: entfe001
				jordidr ha escrit:Correcte, els antics "regionals", o sigui els que no eren Delta feien totes les parades. Per tant te llogica, el que si que fagi critica del meu mapa es que em falta indicar a quines parades del nucli de rodalies para la Ca4
Segons com: l'últim Ca4 de Lleida a Barcelona via Calaf para a totes les estacions entre Manresa i Terrassa, mentre que la resta de trens no ho fan.