Rodalies R8
Re: Nova lĂnia de Rodalies: R8
desde que varen iniciar les obres ( nose si te res a veure ) he notat que la linea R8 comença a petir retards de 10 min -15 aprox a arribar a l'estacio de Rubi direcció granollers , es extrany perque dintre del que cap es una linea molt puntual , ja sigui per el poc trajecte que te, algu que em pugui iluminar ?
Re: Nova lĂnia de Rodalies: R8
Jo diria que té a veure amb noves limitacions de velocitat que hi ha entre Castellbisbal i Rubà (trinxeres i terraplens: la geologia entre aquestes dues estacions és horrible, i és prà cticament impossible d'arreglar definitivament, només hi poden posar pegats), i el pas per via desviada per les obres de Rubà mateix. També amb les obres del tercer rail entre El Papiol i Vila-seca (Tarragonès), que encara que no ho sembli, hi són, a pas de cargol, però hi són.joan89 ha escrit:desde que varen iniciar les obres ( nose si te res a veure ) he notat que la linea R8 comença a petir retards de 10 min -15 aprox a arribar a l'estacio de Rubi direcció granollers , es extrany perque dintre del que cap es una linea molt puntual , ja sigui per el poc trajecte que te, algu que em pugui iluminar ?
Lligat a això Ăşltim (el tercer rail del Corredor Mediterrani), darrerament la lĂnia de València estĂ horrible, amb retards en cascada diaris, originats majoritĂ riament entre Tarragona i Vandellòs, i darrerament, sobretot entre CastellĂł i València (els horrors de Rodalies València fa anys que superen amb escreix els pitjors moments de Rodalies Barcelona -quan abans era al revĂ©s-): no descartaria que els retards es notĂ©ssin fins a Girona, afectant la R8 tant des de Martorell com des de Mollet. A mĂ©s, al tram Castellbisbal-La Granada, la geologia tambĂ© Ă©s un desastre, i tambĂ© hi ha obres preliminars del tercer rail: encara mĂ©s limitacions de velocitat pels R4, que alhora arrosseguen la R8...
Deu tractar-se d'una suma de tot això...
- robertotlh
- N7

- Entrades: 327
- Membre des de: 15 oct. 2015, 14:47
Re: Nova lĂnia de Rodalies: R8
SĂłna a broma escudar-se amb la geologia per justificar la proliferaciĂł de limitacions de velocitat. La geologia ja era aixĂ quan es va construir la lĂnia i abans no hi havien tantes limitacions de velocitat. Els problemes geològics es poden sortejar si hi ha voluntat i ganes, sino mirem com en el cas de l'AVE, no s'ha tornat a parlar dels problemes del viaducte de Vilaverd ni de les dolines de Saragossa. En canvi a la xarxa de Rodalies planten rombe groc i appc.437.001 ha escrit:Jo diria que tĂ© a veure amb noves limitacions de velocitat que hi ha entre Castellbisbal i RubĂ (trinxeres i terraplens: la geologia entre aquestes dues estacions Ă©s horrible, i Ă©s prĂ cticament impossible d'arreglar definitivament, nomĂ©s hi poden posar pegats), i el pas per via desviada per les obres de RubĂ mateix. TambĂ© amb les obres del tercer rail entre El Papiol i Vila-seca (Tarragonès), que encara que no ho sembli, hi sĂłn, a pas de cargol, però hi sĂłn.joan89 ha escrit:desde que varen iniciar les obres ( nose si te res a veure ) he notat que la linea R8 comença a petir retards de 10 min -15 aprox a arribar a l'estacio de Rubi direcciĂł granollers , es extrany perque dintre del que cap es una linea molt puntual , ja sigui per el poc trajecte que te, algu que em pugui iluminar ?
Lligat a això Ăşltim (el tercer rail del Corredor Mediterrani), darrerament la lĂnia de València estĂ horrible, amb retards en cascada diaris, originats majoritĂ riament entre Tarragona i Vandellòs, i darrerament, sobretot entre CastellĂł i València (els horrors de Rodalies València fa anys que superen amb escreix els pitjors moments de Rodalies Barcelona -quan abans era al revĂ©s-): no descartaria que els retards es notĂ©ssin fins a Girona, afectant la R8 tant des de Martorell com des de Mollet. A mĂ©s, al tram Castellbisbal-La Granada, la geologia tambĂ© Ă©s un desastre, i tambĂ© hi ha obres preliminars del tercer rail: encara mĂ©s limitacions de velocitat pels R4, que alhora arrosseguen la R8...![]()
Deu tractar-se d'una suma de tot això...
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
Re: Nova lĂnia de Rodalies: R8
Ah, no?robertotlh ha escrit:SĂłna a broma escudar-se amb la geologia per justificar la proliferaciĂł de limitacions de velocitat. La geologia ja era aixĂ quan es va construir la lĂnia i abans no hi havien tantes limitacions de velocitat.
El túnel de La Granada, i el terraplè de Lavern, per exemple, no recordo quan no n'han donat, de problemes. No ho recordo.
Fins i tot la mateixa andana de l'estaciĂł de Lavern ha patit problemes d'inestabilitat.
El mateix val per la trinxera de Casa Garriga, a Sant SadurnĂ, que per si no ho sabies havia estat un tĂşnel, però les inestabilitats del terreny van aconsellar de demolir-lo quan es va desdoblar la via.
Igual que el tĂşnel del Puig (entre Gelida i Sant SadurnĂ), que es va haver d'escurçar molt quan es va desdoblar. Pel mateix motiu.
Abans de dir qualsevol cosa, millor informar-se.
Ah, no?robertotlh ha escrit:Els problemes geològics es poden sortejar si hi ha voluntat i ganes, sino mirem com en el cas de l'AVE, no s'ha tornat a parlar dels problemes del viaducte de Vilaverd ni de les dolines de Saragossa.
Tornant a la R8, t'aconsello que et miris la trinxera i el terraplè que hi ha just abans del túnel petit del triangle de Castellbisbal.
A veure si et penses que unes inestabilitats com aquelles es resolen en un tres i no res.
- robertotlh
- N7

- Entrades: 327
- Membre des de: 15 oct. 2015, 14:47
Re: Nova lĂnia de Rodalies: R8
Molt senzill, em baso en què si et llegeixes les notĂcies que hi ha hagut sobre el viaducte de Vilaverd, veurĂ s que s'han fet quantioses inversions per intervencions PREVENTIVES, es a dir s'ha intentat resoldre o mitigar el problema abans de que passi. Ara mateix no recordo si la limitaciĂł al viaducte estĂ a 160 o a 200, però en tot cas no penalitza els temps de viatge i una velocitat de 160 o 200 en una zona geològicament tan problemĂ tica no estĂ gens malament. Ara bĂ©, si tornem a la xarxa convencional, Ă©s palès que s'intervĂ© a la infraestructura quan en una zona s'encadenen un descarrilament rera altre o si no hi ha descarrilaments a la zona es planta el rombe groc i s'intervĂ© diversos mesos o anys desprĂ©s.437.001 ha escrit:Ah, no?robertotlh ha escrit:SĂłna a broma escudar-se amb la geologia per justificar la proliferaciĂł de limitacions de velocitat. La geologia ja era aixĂ quan es va construir la lĂnia i abans no hi havien tantes limitacions de velocitat.Ja t'asseguro que hi havia problemes, entre La Granada i Castellbisbal. Sempre n'hi ha hagut.
El túnel de La Granada, i el terraplè de Lavern, per exemple, no recordo quan no n'han donat, de problemes. No ho recordo.
Fins i tot la mateixa andana de l'estaciĂł de Lavern ha patit problemes d'inestabilitat.
El mateix val per la trinxera de Casa Garriga, a Sant SadurnĂ, que per si no ho sabies havia estat un tĂşnel, però les inestabilitats del terreny van aconsellar de demolir-lo quan es va desdoblar la via.
Igual que el tĂşnel del Puig (entre Gelida i Sant SadurnĂ), que es va haver d'escurçar molt quan es va desdoblar. Pel mateix motiu.
Abans de dir qualsevol cosa, millor informar-se.
Ah, no?robertotlh ha escrit:Els problemes geològics es poden sortejar si hi ha voluntat i ganes, sino mirem com en el cas de l'AVE, no s'ha tornat a parlar dels problemes del viaducte de Vilaverd ni de les dolines de Saragossa.I en què et bases, per dir-ho?
Tornant a la R8, t'aconsello que et miris la trinxera i el terraplè que hi ha just abans del túnel petit del triangle de Castellbisbal.
A veure si et penses que unes inestabilitats com aquelles es resolen en un tres i no res.
Evidentment no soc geòleg per jutjar la dificultat de resoldre o mitigar cada un dels problemes geològics que hi pot haver, però sà afirmo rotundament que si ha voluntat i pressupost es resolen o mitiguen al mà xim. En el cas de l'AVE, n'hi ha. I en el cas de la xarxa convencional, NO.
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
Re: Nova lĂnia de Rodalies: R8
El problema del que passa amb la infraestructura ferroviĂ ria Ă©s que lamentablement ADIF es dedica bĂ sicament a practicar manteniment CORRECTIU (resoldre el problema quan ja se l'ha trobat) i a vegades ni això! (això queda pales amb les limitacions temporals de velocitat que sofreixen diverses lĂnies)
El fet és que el manteniment CORRECTIU a dia d'avui ja hauria de formar part del passat. Des del punt de vista de l'enginyeria s'ha demostrat que el manteniment PREVENTIU és amb diferencia més econòmic que el CORRECTIU, i és que sà es compten els problemes d'explotació, deficiències de seguretat, etc que es generen amb el CORRECTIU, el PREVENTIU resulta ser clarament més econòmic.
Per tant, el que passa a la R8, no és justificable de cap manera sota problemes geològics, que ja són coneguts i pels quals hauria d'haver-hi unes accions que els corregissin/pal·liessin. D'igual manera tampoc és justificable per falta de diners, ja què fer prevenció surt més econòmic que "curar"...
Llavors, des del meu punt de vista, és clarament una qüestió de ineptitud.
Salut,
El fet és que el manteniment CORRECTIU a dia d'avui ja hauria de formar part del passat. Des del punt de vista de l'enginyeria s'ha demostrat que el manteniment PREVENTIU és amb diferencia més econòmic que el CORRECTIU, i és que sà es compten els problemes d'explotació, deficiències de seguretat, etc que es generen amb el CORRECTIU, el PREVENTIU resulta ser clarament més econòmic.
Per tant, el que passa a la R8, no és justificable de cap manera sota problemes geològics, que ja són coneguts i pels quals hauria d'haver-hi unes accions que els corregissin/pal·liessin. D'igual manera tampoc és justificable per falta de diners, ja què fer prevenció surt més econòmic que "curar"...
Llavors, des del meu punt de vista, és clarament una qüestió de ineptitud.
Salut,
Re: Nova lĂnia de Rodalies: R8
Ja ho havia postejat al fil de reforma d'estacions de Rodalies Barcelona, però les obres de Sant Cugat i Rubà avancen, i ja no s'ha de fer alpinisme per pujar als trens.
A més, la via 2 de Rubà ja torna a estar operativa.
A més, la via 2 de Rubà ja torna a estar operativa.
Re: Nova lĂnia de Rodalies: R8
A Sant Cugat del Vallès les barreres es troben obertes, es pot entrar i sortir de l'estació sense validar el bitllet. Desconec si serà aixà només durant les obres...
Re: Nova lĂnia de Rodalies: R8
Fa temps que Ă©s aixĂ, des que es va reorganitzar la cosa, i la C7 L'Hospitalet-Cerdanyola Universitat-Martorell va desaparèixer, sent substituĂŻda per la R7 i la R8, amb això les estacions de Sant Cugat i RubĂ van deixar de tenir personal, i les barreres van quedar tal com les has vist...Renfe451 ha escrit:A Sant Cugat del Vallès les barreres es troben obertes, es pot entrar i sortir de l'estaciĂł sense validar el bitllet. Desconec si serĂ aixĂ nomĂ©s durant les obres...
-
França451
- N9

- Entrades: 2425
- Membre des de: 17 jul. 2011, 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- UbicaciĂł: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Re: Nova lĂnia de Rodalies: R8
No entiendo... CreĂ que hablábamos de que se iba a prolongar la R1 a Sant Andreu Arenal, pero manteniendo la R8 actual. Es decir: Cerdanyola UAB, RubĂ y Sant Cugat tendrĂan un tren cada 30 minutos, uno procedente de Arenal a Papiol y la costa y otro procedente de Granollers a Martorell o Vilafranca.437.001 ha escrit:Carlos González ha escrit:Quan ja facin millores de les freqüències de la R8, penseu que seria bĂł que enlloc de fer parar la R8 fins a Martorell, acabi fins a Vilafranca del Penedès???S'hauria d'augmentar trens i personal.bigcoaster ha escrit:Si queden trens i personal, jo ho veuria bĂ©.
Ara com ara el transbordament de Martorell (o Castellbisbal) direcció Vilafranca és decent.
DirecciĂł Manresa, Igualada o Sant Boi, no sabria dir-ho.
Cas que es perllongués la R1 a Sant Andreu Arenal, segons l'hora, el transbordament hauria de fer-se al Papiol.
En aquest cas, el transbordament milloraria (en freqüència) només direcció Vilafranca.
En els altres casos (Manresa, Igualada, Sant Boi) seria obligatori un segon transbordament a Martorell.
Los tiempos de CalĂgula se van acabando... SegĂşn la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Nova lĂnia de Rodalies: R8
La lĂnia R8 tal i com estĂ actualment tĂ© una mitjana de 200 usuaris. Pocs per a ser una lĂnia de rodalia. I no cal explicar com estĂ la lĂnia els caps de setmana i festius, quasi transporta aire. De fet, jo vaig estar a l'estaciĂł de Sant Cugat del Vallès i a l'estaciĂł hi havien 4 persones a les dues andanes (2 en cada direcciĂł). Una situaciĂł realment lamentable.
Per que aquesta lĂnia no-radial tingui un cert èxit, s'ha d'allargar-la pels dos extrems, fins a Vilafranca per un costat i fins a Sant Celoni per l'altre. D'aquesta manera, la gent de Vilafranca, Sant SadurnĂ, Llinars, Cardedeu, i fins i tot de les comarques gironines, poden tenir un accès directe a la UAB mitjançant un sol transbord a Sant Celoni. La freqüència la deixaria en un tren cada 30 minuts, com a l'R7 antigament abans de les obres del tercer carril. I el mĂ©s important, obertura de l'estaciĂł de Santa Perpètua-Can Folguera que pot aportar tambĂ© un increment de viatgers a la lĂnia.
Per que aquesta lĂnia no-radial tingui un cert èxit, s'ha d'allargar-la pels dos extrems, fins a Vilafranca per un costat i fins a Sant Celoni per l'altre. D'aquesta manera, la gent de Vilafranca, Sant SadurnĂ, Llinars, Cardedeu, i fins i tot de les comarques gironines, poden tenir un accès directe a la UAB mitjançant un sol transbord a Sant Celoni. La freqüència la deixaria en un tren cada 30 minuts, com a l'R7 antigament abans de les obres del tercer carril. I el mĂ©s important, obertura de l'estaciĂł de Santa Perpètua-Can Folguera que pot aportar tambĂ© un increment de viatgers a la lĂnia.
- UT440_132M
- N10

- Entrades: 4004
- Membre des de: 03 març 2008, 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- UbicaciĂł: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Re: Nova lĂnia de Rodalies: R8
I a tot això caldria afegir un transbordament amb la R3, que passa per sota, i que la gent d'Osona, Ripollès/Garrotxa i Cerdanya, puguin viatjar a les comarques del sud sense haver de transbordar a Sants.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Nova lĂnia de Rodalies: R8
Y si alargamos hasta L'Arboç?Renfe451 ha escrit:La lĂnia R8 tal i com estĂ actualment tĂ© una mitjana de 200 usuaris. Pocs per a ser una lĂnia de rodalia. I no cal explicar com estĂ la lĂnia els caps de setmana i festius, quasi transporta aire. De fet, jo vaig estar a l'estaciĂł de Sant Cugat del Vallès i a l'estaciĂł hi havien 4 persones a les dues andanes (2 en cada direcciĂł). Una situaciĂł realment lamentable.
Per que aquesta lĂnia no-radial tingui un cert èxit, s'ha d'allargar-la pels dos extrems, fins a Vilafranca per un costat i fins a Sant Celoni per l'altre. D'aquesta manera, la gent de Vilafranca, Sant SadurnĂ, Llinars, Cardedeu, i fins i tot de les comarques gironines, poden tenir un accès directe a la UAB mitjançant un sol transbord a Sant Celoni. La freqüència la deixaria en un tren cada 30 minuts, com a l'R7 antigament abans de les obres del tercer carril. I el mĂ©s important, obertura de l'estaciĂł de Santa Perpètua-Can Folguera que pot aportar tambĂ© un increment de viatgers a la lĂnia.
Asi tendriamos correspondencia con Rodalies Tarragona, se crearia un corredor Granollers Tarragona sin pasar por Barcelona y la gente de l'Arboç tendria mas frecuencias con Vilafranca y Martorell, los estudiantes podrian ir a la Universidad directos.
La explotacion de la estacion de l'Arboç se podria hacer en una unica via separandola por sectores el A para trenes procedentes/destino Tarragona y el B Trenes Procedentes/Destino Granollers.
Siempre he sido partidario de alargar a Vilafranca pero como siempre dicen que los andenes de las vias desviadas son demasiados cortos para estacionar Trenes por eso la idea de l'Arboç.
Saludos.
Re: Nova lĂnia de Rodalies: R8
Creat nou fil per a propostes de millora de la lĂnia a http://transport.cat/viewtopic.php?f=96&t=14289
Re: Nova lĂnia de Rodalies: R8
bon dia he llegit aixo al facebook de trenscat, segur que l'obriran ? jo crec ue la tindrien que haver obert cuan es va inagurar la linea
Bobiner remolcat per la bruta Traxx de renfe 253-026 al seu pas per la futura estació de Santa Perpètua-Can Folguera direcció nord. El nou baixador està previst que es posi en servei el 2019, comptarà amb les dues vies generals amb andanes laterals enllaçades per un nou pas inferior, amb l'edifici de viatgers ubicat al costat nord de les vies (costat nucli urbà central).
Bobiner remolcat per la bruta Traxx de renfe 253-026 al seu pas per la futura estació de Santa Perpètua-Can Folguera direcció nord. El nou baixador està previst que es posi en servei el 2019, comptarà amb les dues vies generals amb andanes laterals enllaçades per un nou pas inferior, amb l'edifici de viatgers ubicat al costat nord de les vies (costat nucli urbà central).
Ăšltimes adjudicacions:
Adjudicaciones de Adif
NĂşmero de Expediente: 3.17/27507.0082
CONVERSIÓN DE SEÑAL PERMISIVA E'1 DE CASTELLBISBAL EN ABSOLUTA.
Adjudicatario: TELECOMUNICACION FERROVIARIA AIE
NIF Adjudicatario: V82604448
NÂş Licitadores: 1
Plazo ejecuciĂłn: 2 meses
Importe: €113,186.55
Tipo Contrato: OBRAS
Procedimiento: NEGOCIADO SIN PUBLICIDAD
Fecha AdjudicaciĂłn: 14/09/2017
Fecha PublicaciĂłn en Web: 19/09/2017
Re: Ăšltimes adjudicacions:
Em costa molt de creure que això costi més de 100.000€. A banda de treure-li la "P" del mà stil, imagino que algun ajust a la balisa i al CTC què més han de fer?437.001 ha escrit:Adjudicaciones de Adif
NĂşmero de Expediente: 3.17/27507.0082
CONVERSIÓN DE SEÑAL PERMISIVA E'1 DE CASTELLBISBAL EN ABSOLUTA.
Adjudicatario: TELECOMUNICACION FERROVIARIA AIE
NIF Adjudicatario: V82604448
NÂş Licitadores: 1
Plazo ejecuciĂłn: 2 meses
Importe: €113,186.55
Tipo Contrato: OBRAS
Procedimiento: NEGOCIADO SIN PUBLICIDAD
Fecha AdjudicaciĂłn: 14/09/2017
Fecha PublicaciĂłn en Web: 19/09/2017
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Nova lĂnia de Rodalies: R8
https://www.naciodigital.cat/sabadell/n ... /al/valles
Renfe anuncia la construcció d'una nova estació a la R8 a Santa Perpètua de Mogoda
Es tracta d'una llarga reivindicaciĂł per part de la ciutadania
RedacciĂł | 25/05/2018 a les 14:12h
Renfe ha anunciat la licitaciĂł de les obres de construcciĂł de la futura estaciĂł de Santa Perpètua de la Mogoda, que s'ubicarĂ a la lĂnia R8 de Rodalies de Catalunya, que uneix Granollers Centre amb Martorell passant per Cerdanyola Universitat. Es tracta d'una llarga reivindicaciĂł, i que es va posar sobre la taula amb la posada en servei de la lĂnia, l'any 2011, per donar servei a una sèrie d'urbanitzacions properes a les vies del tren
Aquestes actuacions han de disposar d'un pressupost de 2.529.882 euros i tindran un termini d'execuciĂł de 9 mesos, donant cobertura a una zona de la localitat vallesana on s'havia reivindicat la instal·laciĂł d'una parada. Actualment Santa Perpètua compta amb una estaciĂł de rodalies situada a la lĂnia R3 que permet enllaçar la poblaciĂł amb Barcelona en un temps de viatge de 16 minuts, però amb la nova estaciĂł es donarĂ servei a la zona de la Granja Soldevilla i els barris de Terrablanca i Can Folguera.
Les actuacions previstes en el projecte per a la construcciĂł de la futura estaciĂł inclouen un nou edifici de viatgers on a la zona de vestĂbul s'ubicarĂ el Punt d'AtenciĂł al Viatger, aixĂ com mĂ quines autovenda i control d'accessos. De la mateixa manera, s'habilitarĂ un pas inferior de connexiĂł entre andanes, a mĂ©s dels sistemes d'informaciĂł corresponents, s'urbanitzaran els accessos i s'instal·laran ascensors.
Renfe anuncia la construcció d'una nova estació a la R8 a Santa Perpètua de Mogoda
Es tracta d'una llarga reivindicaciĂł per part de la ciutadania
RedacciĂł | 25/05/2018 a les 14:12h
Renfe ha anunciat la licitaciĂł de les obres de construcciĂł de la futura estaciĂł de Santa Perpètua de la Mogoda, que s'ubicarĂ a la lĂnia R8 de Rodalies de Catalunya, que uneix Granollers Centre amb Martorell passant per Cerdanyola Universitat. Es tracta d'una llarga reivindicaciĂł, i que es va posar sobre la taula amb la posada en servei de la lĂnia, l'any 2011, per donar servei a una sèrie d'urbanitzacions properes a les vies del tren
Aquestes actuacions han de disposar d'un pressupost de 2.529.882 euros i tindran un termini d'execuciĂł de 9 mesos, donant cobertura a una zona de la localitat vallesana on s'havia reivindicat la instal·laciĂł d'una parada. Actualment Santa Perpètua compta amb una estaciĂł de rodalies situada a la lĂnia R3 que permet enllaçar la poblaciĂł amb Barcelona en un temps de viatge de 16 minuts, però amb la nova estaciĂł es donarĂ servei a la zona de la Granja Soldevilla i els barris de Terrablanca i Can Folguera.
Les actuacions previstes en el projecte per a la construcciĂł de la futura estaciĂł inclouen un nou edifici de viatgers on a la zona de vestĂbul s'ubicarĂ el Punt d'AtenciĂł al Viatger, aixĂ com mĂ quines autovenda i control d'accessos. De la mateixa manera, s'habilitarĂ un pas inferior de connexiĂł entre andanes, a mĂ©s dels sistemes d'informaciĂł corresponents, s'urbanitzaran els accessos i s'instal·laran ascensors.
Santa Perpètua
D'una banda, me n'alegro de que s'intenti potenciar la R8. Però ben mirat... dubto massa que l'irrisòria demanda que pugui tenir l'estació justifiqui la inversió. Al menys, mentre no hi hagi serveis cap a Barcelona.
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4592
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Re: Santa Perpètua
Y no podrĂan hacer que la R8 volviera a ser R7, y que, desde el inicio en Martorell, tenga dos ramales, uno a Granollers y otro a Barcelona Sant Andreu Arenal, además, que hayan más trenes.Javi M ha escrit:D'una banda, me n'alegro de que s'intenti potenciar la R8. Però ben mirat... dubto massa que l'irrisòria demanda que pugui tenir l'estaciĂł justifiqui la inversiĂł. Al menys, mentre no hi hagi serveis cap a Barcelona.
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.


