Pàgina 32 de 33
Publicat: 11 feb. 2007, 19:40
Autor: El LLOP
com vaig dir en un altre topic, el tren que es trova a la via de desguaç de Boixeres es el 1139-1157-r1415 que estava retirat al triangle, que es on el van pintar, i com es lògic, no crec que el vagin a netejar per desguaçar-lo. Aprofito per dir-vos que a Vilapicina ja es trova el seu germà de L5 1121-R1406-1123 esperant que li treguin les dues coses que encara es poden aprofitar i reunir-se al seu germà al mes enllà.

Publicat: 11 feb. 2007, 19:45
Autor: metring
A Vilapicina també els trinxen?? Pensava que no hauria lloc allà per fer-ho.
Publicat: 11 feb. 2007, 19:52
Autor: El LLOP
a Vilapicina els desguaçen (desmunten equips útils) i a boixeres els trinxen.
Publicat: 11 feb. 2007, 20:08
Autor: Jordilar
Aleshores, en algun moment del dia es te transportar el cadàver de Vilapiscina a Can Boixeres i a més remolcat per alguna altra cosa...quin tren ho deu fer?
Salut,
Publicat: 11 feb. 2007, 20:10
Autor: El LLOP
doncs el mes lògic es que el remolqui un altre 1000.
Publicat: 11 feb. 2007, 21:18
Autor: faristol
Encara que sembli cruel, no hi altre manera, tambe hi han fotos de 1000's remolcant el primer 5000 que va arribar a Vilapicina, son maquines que fan el servei i quan ja no el fan com es vol doncs es llenÇen, aixi es la societat avui en dia, la tecnologia i els avenÇos arreconen el mes vell d'una forma molt mes rapida que abans, aixo juntament amb una exigencia mes gran dels usuaris, justificada o no, fan la resta.
Per cert, ningu sap si han cambiat d'opinió en quan a la destrucció de tots els 1000's?
Publicat: 11 feb. 2007, 22:17
Autor: metring
El LLOP ha escrit:a Vilapicina els desguaçen (desmunten equips útils) i a boixeres els trinxen.
I quins equips són útils per aprofitar? S'usa alguna cosa en sèries noves?
Publicat: 11 feb. 2007, 22:31
Autor: orique
Els fluorescents

Publicat: 11 feb. 2007, 23:48
Autor: Guigui
metring ha escrit:El LLOP ha escrit:a Vilapicina els desguaçen (desmunten equips útils) i a boixeres els trinxen.
I quins equips són útils per aprofitar? S'usa alguna cosa en sèries noves?
Segons s'explica
en aquest altre fil, podrien servir alguns cargols per subjectar les bateries...

Publicat: 11 feb. 2007, 23:52
Autor: metring
Publicat: 12 feb. 2007, 00:14
Autor: Jordilar
S'aprofiten, sobretot, els equips del ATP i ATO com a recambis pels 1100.
Salut,
Publicat: 12 feb. 2007, 07:33
Autor: El LLOP
Jordilar ha escrit:S'aprofiten, sobretot, els equips del ATP i ATO com a recambis pels 1100.
Salut,
aixó no es correcte ja que l'ATP de L4 i el de la L5 son diferents. No sé si s'aprofiten coses, pel que es desmonta son els convertidors nous (tipus S3000) que es van muntar fa un temps a algunes unitats i els convertidors d'aire condicionat dels remolcs. També es desmunten els pantògrafs, però de fet el 1100 que hi ha a Boixeres hi han deixat fins i tot les ràdios.
Publicat: 12 feb. 2007, 10:03
Autor: Jordilar
Gràcies per la correció. Suposu que quan es desguassin els 1100 aleshores si que totes aquestes coses aniran a mar, no

?
Salut,
Publicat: 13 feb. 2007, 22:01
Autor: alex86bcn
Avistats dos 1000's aquesta tarda cap a les 7:30 entre Cornella centre i Can Boixeras circulant cap a cornella. No he pogut agafar els num de serie (bastant inutil ara ja...encara que si no m'ekivoco actualment circulen els motors 1088 y 1069) pero anaven amb torn 520 521.
Val a dir que per anar fins a Pubilla Cases (es que avui he fet una mini excursio metro-bus-renfe-metro) he agafat el 1000 amb torn 521, i cada cop que pujo a un mil em ve al cap el mateix pensament..."potser aquest es l'ultim viatge que faig en un mil

"
Un altre apunt, es que al corredor de la muerte no m'ha semblat veure cap tren, nomes un munt de ferralla...una altra victima...potser el 1000 de que parlaveu recentment

Publicat: 13 feb. 2007, 22:03
Autor: UT596001
alex86bcn ha escrit:Avistats dos 1000's aquesta tarda cap a les 7:30 entre Cornella centre i Can Boixeras circulant cap a cornella. No he pogut agafar els num de serie (bastant inutil ara ja...encara que si no m'ekivoco actualment circulen els motors 1088 y 1069) pero anaven amb torn 520 521.
Val a dir que per anar fins a Pubilla Cases (es que avui he fet una mini excursio metro-bus-renfe-metro) he agafat el 1000 amb torn 521, i cada cop que pujo a un mil em ve al cap el mateix pensament..."potser aquest es l'ultim viatge que faig en un mil

"
Un altre apunt, es que al corredor de la muerte no m'ha semblat veure cap tren, nomes un munt de ferralla...una altra victima...potser el 1000 de que parlaveu recentment

Torn 520: (Horta)1065-1066-R1317-1067-1068(Cornellà)
Torn 521: (Horta)1085-1086-R1322-1087-1088(Cornellà)
Per cert, jo també he passat per Can Boixeres (a bord d'un 5000) i tampoc he vist cap 1000 per allà.
Publicat: 13 feb. 2007, 22:23
Autor: Mako448
Jo cap allà les 4,55 i 5 de la tarda n'he vist un entre Etença i Sants direcció Horta,no he pogut veure la numeració,ja que anava dins d'un 5000,i anava al vago de cua al costat de la cabina.
Publicat: 14 feb. 2007, 00:36
Autor: Platanito
alex86bcn ha escrit:
Un altre apunt, es que al corredor de la muerte no m'ha semblat veure cap tren, nomes un munt de ferralla...una altra victima...potser el 1000 de que parlaveu recentment
Era un 1100
Danone.
Publicat: 14 feb. 2007, 06:43
Autor: El LLOP
En principi tinc bones notícies

. M'han informat que hi ha previst conservar una unitat (cotxe motor a + cotxe motor b) de la sèrie 1000. Aquesta notícia s'ha de pendre amb molta cura, ja que parlem de TMB i ja sabem com les gasta, però la font es molt fiable. la unitat en qüestió serà la M1093-m1094. Repeteixo, s'ha d'agafar amb pinces perque el que avui es blanc, demà es negre. El que si es clar es que els 1300 estan condemnats i ben condemnats.

Publicat: 14 feb. 2007, 09:34
Autor: Mortadel·lo
Comprem un 1300 entre tots?
avui he pujat al M-1086-R-M-M
Publicat: 14 feb. 2007, 11:37
Autor: Platanito
El LLOP ha escrit:s'ha d'agafar amb pinces perque el que avui es blanc, demà es negre.
...o grafitejat!
(Perdó per l'humor graf... negre!)
El LLOP ha escrit:El que si es clar es que els 1300 estan condemnats i ben condemnats.

Això ja m'ho esperava. El que és realment preocupant és que TMB encara es podria plantejar guardar un 1400, cotxes que haurien d'haver sigut desguaçats el mateix dia que sortien de la fàbrica!