No se sap quina ha sigut la reacció dels afectats ni si hi ha hagut possibles indemnitzacions.
Font: http://www.spiegel.de/panorama/0,1518,709580,00.html
Hora i data actual: 22 juny 2026, 18:12
Entrada Autor: Guigui » 01 ago. 2010, 23:42
Entrada Autor: 437.001 » 02 ago. 2010, 01:33
Carai!Guigui ha escrit:Un Intercity al nord d'Alemanya s'ha retardat 51 minuts a Osnabrück perquè anava al 200% de la seva capacitat. Els revisors han obligat a 120 persones a baixar i agafar un regional cap a Bremen.
No se sap quina ha sigut la reacció dels afectats ni si hi ha hagut possibles indemnitzacions.
Font: http://www.spiegel.de/panorama/0,1518,709580,00.html
Entrada Autor: UT596001 » 11 ago. 2010, 12:05
Entrada Autor: Pere » 11 ago. 2010, 14:55
Vam viatjar en unes pèssimes condicions entre Cerbère i Barcelona, l'autobús va retrocedir fins a l'alçada de Perpinyà per agafar l'autopista cap a Barcelona, però com a mínim la SNCF va fer el que "era a les seves mans" : posar un autobús contractat per la pròpia companyia fins a Barcelona. També cal dir que si no ho hagués fet, unes 100 persones que van perdre l'enllaç s'haurien llençat contra el personal de l'estació de Cerbère.UT596001 ha escrit:Ahir a la tarda hi hagué un incendi a prop de la via entre Montpeller i Nîmes, això va provocar la restricció de la circulació de la línia i greus retards en els trens que circulaven en aquesta, d'entre trenta minuts a més de una hora.
Això provocà que, entre d'altres, el TER Avinyó-Portbou amb arribada a Portbou a les 20.08 arrossegués una hora de retard al seu pas per Perpinyà i per tant perdre l'enllaç amb l'últim tren cap a Barcelona. A causa d'això la SNCF va tenir que habilitar un servei substitutori d'autobús entre Cervera i Barcelona amb parada única i exclusivament a Figueres i Girona.
Precisament quatre foraires veníem en aquell tren i amb la "broma" vàrem arribar gairebé a les dues de la matinada a Barcelona Sants.
Quan tingui ganes pujo foto de un dels dos autobusos substitutoris.
Entrada Autor: Ferry1ac1 » 11 ago. 2010, 19:48
Quines molèsties que es prenen, no? Tenen l'obligació de fer-ho això? Jo diria que si no tens bitllets combinats seus no cal, oi?UT596001 ha escrit: A causa d'això la SNCF va tenir que habilitar un servei substitutori d'autobús entre Cervera i Barcelona amb parada única i exclusivament a Figueres i Girona.
Entrada Autor: Pere » 11 ago. 2010, 23:59
Suposo que com la pròpia SNCF ha venut bitllets pel regional de Renfe fins a Figueres, Girona i Barcelona han d'assegurar el transport dels viatgers fins a destinació.Ferry1ac1 ha escrit:Quines molèsties que es prenen, no? Tenen l'obligació de fer-ho això? Jo diria que si no tens bitllets combinats seus no cal, oi?UT596001 ha escrit: A causa d'això la SNCF va tenir que habilitar un servei substitutori d'autobús entre Cervera i Barcelona amb parada única i exclusivament a Figueres i Girona.

Entrada Autor: genissimon » 12 ago. 2010, 14:42
Curiós que, des de Cervera de la Marenda (o Cerbère), no prengués la D-914 cap al sud per passar la frontera pel coll de Balistres i, seguint la N-260 cap a Figueres per enllaçar amb la AP-7 (45 Km i 49 minuts pel viamichelin).Pere ha escrit:Vam viatjar en unes pèssimes condicions entre Cerbère i Barcelona, l'autobús va retrocedir fins a l'alçada de Perpinyà per agafar l'autopista cap a Barcelona, però com a mínim la SNCF va fer el que "era a les seves mans" : posar un autobús contractat per la pròpia companyia fins a Barcelona. [...]
Entrada Autor: bitxofo » 12 ago. 2010, 16:21
Sí, és el que diu la llei. T'han de portar a la teva destinació final (la que diu al bitllet) o indemnitzar-te.Pere ha escrit:Suposo que com la pròpia SNCF ha venut bitllets pel regional de Renfe fins a Figueres, Girona i Barcelona han d'assegurar el transport dels viatgers fins a destinació.Ferry1ac1 ha escrit:Quines molèsties que es prenen, no? Tenen l'obligació de fer-ho això? Jo diria que si no tens bitllets combinats seus no cal, oi?UT596001 ha escrit: A causa d'això la SNCF va tenir que habilitar un servei substitutori d'autobús entre Cervera i Barcelona amb parada única i exclusivament a Figueres i Girona.
Entrada Autor: Pere » 13 ago. 2010, 01:30
Tot el passatge es va quedar sorprès quan el conductor no va fer el que dius, jo també pensava que ho faria.genissimon ha escrit:Curiós que, des de Cervera de la Marenda (o Cerbère), no prengués la D-914 cap al sud per passar la frontera pel coll de Balistres i, seguint la N-260 cap a Figueres per enllaçar amb la AP-7 (45 Km i 49 minuts pel viamichelin).Pere ha escrit:Vam viatjar en unes pèssimes condicions entre Cerbère i Barcelona, l'autobús va retrocedir fins a l'alçada de Perpinyà per agafar l'autopista cap a Barcelona, però com a mínim la SNCF va fer el que "era a les seves mans" : posar un autobús contractat per la pròpia companyia fins a Barcelona. [...]
Entenc que el xofer no s'atrevís a passar el coll dels Belitres i travessar Portbou pel mig. Segons la mida de l'autocar pot ser difícil. Però el que no entenc és perquè no va agafar la D-618 prop d'Argelès-sur-Mer en direcció Oest cap a Le Bolou on ja pot entrar a la autopista A-9 que es transforma en la AP-7 al travessar la frontera (83 Km i 1h 9 minuts fins a l'enllaç Figueres Sud de l'AP-7, com en el cas anterior ara també pel viamichelin).
Passant per l'extrarradi de Perpinyà són 113 Km i 1h 27 minuts.
Salut !!
Entrada Autor: metring » 14 ago. 2010, 00:20
Entrada Autor: canalcole » 17 ago. 2010, 11:27
Entrada Autor: Guigui » 17 ago. 2010, 17:32
Entrada Autor: Ferry1ac1 » 17 ago. 2010, 18:24
Un enllaç de la notícia en francès! Per cert els pobres que van cometre l'error els hi deuen xiular moltíssim les orelles!Guigui ha escrit:El Pau Casals/Salvador Dalí de la nit de diumenge a dilluns ha sigut confós a Lió. Mentre el ramal que havia d'anar a Zuric ha sigut descobert i redirigit a la frontera franco-italiana, l'altre ha passat desapercebut fins a Zuric, on han posat el passatgers en un tren cap a Milà. Sembla que és el primer cop que passa.
Entrada Autor: 437.001 » 17 ago. 2010, 18:54
La Depeche.fr a écrit:
Accueil » Actu » Insolite
PUBLIÉ LE 16/08/2010 20:39 - MODIFIÉ LE 16/08/2010 À 20:55 | © 2010 AFP
Inversion de deux trains à destination de la Suisse et de l'Italie
Des voyageurs présents dans un train de nuit à destination de Zurich ont failli se réveiller à Milan, tandis que ceux en partance pour l'Italie ont été routés vers la Suisse, suite à une erreur d'aiguillage, a indiqué lundi un porte-parole de la SNCF.
"Il y a bien eu une erreur de routage à Lyon", a déclaré le porte-parole, confirmant ainsi une information du journal suisse Blick, sans pouvoir préciser la cause de cette erreur.
Selon les chemins de fer suisses (CFF), le train de nuit double qui est parti dimanche de Barcelone, en Espagne, a effectué normalement le trajet jusqu'à Lyon. C'est là qu'il est séparé en deux, un train partant pour Milan via Modane (Savoie), l'autre vers Zurich via Genève.
"Ce qui s'est passé à Lyon, c'est que les deux compositions ont été inversées", a expliqué un porte-parole de CFF à l'AFP. "Les voitures devant aller à Zurich ont été dirigées vers Milan et celles prévues pour Milan sont parties vers Zurich", a-t-il poursuivi.
"A Genève, les CFF se sont aperçus de la méprise et ont réacheminé les voyageurs à destination de Milan via Zurich et le tunnel du Gothard", a-t-il encore expliqué.
"De l'autre côté, la composition qui était arrivée par erreur sur Modane est repartie à Lyon pour se diriger vers Genève puis Zurich leur destination initiale", a ajouté ce porte-parole.
135 personnes étaient bord du train pour Milan et 105 en partance pour Zurich. Ces derniers ont subi un retard de près de 4 heures à l'arrivée, selon la compagnie ferroviaire suisse.
Entrada Autor: Guigui » 17 ago. 2010, 23:09
Atès que, segons hom dedueix de la notícia, haurien acabat dues composicions a Zuric i cap a Milà, no hauria sigut més fàcil reencaminar el Salvador Dalí extraviat pel Simplon, si es van adonar de l'error a Ginebra?👍25"A Genève, les CFF se sont aperçus de la méprise et ont réacheminé les voyageurs à destination de Milan via Zurich et le tunnel du Gothard", a-t-il encore expliqué.
Entrada Autor: metring » 18 ago. 2010, 01:00
Entrada Autor: canalcole » 19 ago. 2010, 23:10
Torna a “Ferrocarril en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026