Avui regirant papers, he trovat una col-lecció de cromos que vaig fer ja fa molts anys. Potser sigui l´unica que es va fer a Espanya. Recordo que la vaig fer amb molta il-lusió,era molt jove m´agradaben els trens pero no era de ninguna soci, ni res, sols es miraba.Cuan anaba a col-legi (molt aprop del pla de palau)al sortir, m´apropava a la via que travesaba la entrada de la barceloneta, a veure passar un tren de mercaderies sobre les 18,30 h. era sobre l´any 64 ó 65, la máquina evidentment de vapor.
Tornan a la col-leccio de cromos, si algú també la te i li falta algún que en faci un missatge privat dien quins li falten i li podria escanejar-lo i enviar. Mes val aixo que res.
Salutacions











