Pàgina 32 de 39
Re: Imatges per a la història
Publicat: 27 jul. 2013, 22:18
Autor: Euromed
Hola a tothom:
Avui regirant papers, he trovat una col-lecció de cromos que vaig fer ja fa molts anys. Potser sigui l´unica que es va fer a Espanya. Recordo que la vaig fer amb molta il-lusió,era molt jove m´agradaben els trens pero no era de ninguna soci, ni res, sols es miraba.Cuan anaba a col-legi (molt aprop del pla de palau)al sortir, m´apropava a la via que travesaba la entrada de la barceloneta, a veure passar un tren de mercaderies sobre les 18,30 h. era sobre l´any 64 ó 65, la máquina evidentment de vapor.
Tornan a la col-leccio de cromos, si algú també la te i li falta algún que en faci un missatge privat dien quins li falten i li podria escanejar-lo i enviar. Mes val aixo que res.
Salutacions
Re: Imatges per a la història
Publicat: 31 jul. 2013, 22:45
Autor: raulitinbcn
Aquesta foto no es repetirà ...

Jo sóc el que està subjectant el cartel,

Re: Imatges per a la història
Publicat: 01 ago. 2013, 00:11
Autor: Adolescent barceloní
raulitinbcn ha escrit:Aquesta foto no es repetirà ...


Doncs sí, mai més es repetirà, ja som a 1 d'agost. Avui entra en servei la prolongació del 185.
Ara caldrà anar fent fotos als busos que eliminaran quan posin en funcionament la segona fase de la nova xarxa

Re: Imatges per a la història
Publicat: 22 ago. 2013, 11:07
Autor: metring
Una imatge penjada al Twitter de TMB. sabeu d'on és?
Bon dia! Imatge de l’any 1960 del vestíbul d’una estació que pertanyia al Gran Metro. Sabeu quina és? #metrobcn pic.twitter.com/1OOirWJ1pO
Liceu?
Re: Imatges per a la història
Publicat: 22 ago. 2013, 11:15
Autor: davida
Te que ser Liceu. Mira el sostre de la estació, es pla ja esta pocs metres sota les Rambles. I es l'unic lloc on les guixetes son al mateix nivell que les andanes. A la resta son a un nivell superior.
Mentres que Catalunya de una boveda molt mes alta.
Re: Imatges per a la història
Publicat: 22 ago. 2013, 17:01
Autor: El LLOP
Es Liceu andana direcció Lesseps.
Re: Imatges per a la història
Publicat: 01 set. 2013, 19:54
Autor: Euromed
Hola a tothom:
Aprofito el fil obert
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 84#p224084 Per pujar un parell de fotos de la cabina del antic funi, o millor dit ascensor inclinat, que hi va havia al santuari de queralt.
Re: Imatges per a la història
Publicat: 05 set. 2013, 17:10
Autor: oriolp13
Al twitter de TMB han penjat aquesta imatge, amb aquesta descripció: "Aquesta imatge (1967) ens mostra una estació de #metrobcn que formava part de l’antiga línia 2. La reconeixes?"
Podria ser Maragall?
La imatge està al següent enllaç:
http://ow.ly/i/34eVk
Re: Imatges per a la història
Publicat: 05 set. 2013, 17:17
Autor: sagrering
Yo creo que es Horta. Fijaros en los carteles indicativos de direccion Sagrera.
Re: Imatges per a la història
Publicat: 05 set. 2013, 17:49
Autor: sagrering
Aparte los carteles de propaganda, indican negocios que estaban por la zona de Horta
Re: Imatges per a la història
Publicat: 05 set. 2013, 18:59
Autor: BRILL 18
Sense cap mena de dubte es Horta als seus primers temps
Re: Imatges per a la història
Publicat: 05 set. 2013, 19:12
Autor: WMD626
Efectivament, és Horta. Per tot el que heu dit (anuncis, rètol direcció Sagrera...) . A més, si entreu a l'enllaç, es pot ampliar la foto i es veu la placa amb el número 1. Però a més, hi ha un detall interessant, i és que en primer terme es veu la balissa de la conducció automàtica: a través d'aquestes balisses (que funcionaven com a cèl·lules fotoelèctriques, res de software, que no existia!!!) el tren anava avançant. De tota manera, hi havia un conductor a la cabina que, quan el sistema funcionava, només havia d'obrir i tancar les portes a les estacions. Segurament, algun fotracaire veterà podrà ampliar o corregir aquesta informació.
Re: Imatges per a la història
Publicat: 05 set. 2013, 19:35
Autor: oriolp13
Cert, no m'havia fixat en la paret

. Apart, Maragall és tota l'estació en curva, i a la foto només surt una part de l'estació en curva. Això em passa per voler còrrer massa...

Re: Imatges per a la història
Publicat: 06 set. 2013, 01:22
Autor: El LLOP
El conductor anava per "pressió popular" ja que en un principi el tren anava sol però la gent no hi volia pujar. Els comandaments de les portes estaven al costat de la finestra de la cabina i es podien actuar des de fora.
Re: Imatges per a la història
Publicat: 10 set. 2013, 10:17
Autor: JPlanas
Park Transfer, Washington, D.C., 1925
Full size
Re: Imatges per a la història
Publicat: 10 set. 2013, 10:33
Autor: JPlanas
JGPX-4914 Hybrid: 1910
Circa 1910. "Passenger (observation) locomotive train car 'Cleveland' of New York Central R.R."
Medium size
Re: Imatges per a la història
Publicat: 10 set. 2013, 15:19
Autor: metring
Re: Imatges per a la història
Publicat: 27 set. 2013, 09:35
Autor: faristol
LA imatge parla sola:
Comentaris:
Fernando Perez Rodriguez-Aragon Nuestros gestores (que no representantes) no tienen ninguna sensibilidad. Los administradores de de ADIF tampoco
17 de septiembre a la(s) 0:43
Francesc-Xavier Mingorance Ricart La arquitectura ferroviaria española de finales del siglo XIX y principios del XX es realmente interesante, a la par que un documento histórico eviendente. Respuesta de las autoridades competentes: piqueta. ¿Por qué no actúa la Dirección General de Bellas Artes? ¿o la del Patrimonio Arquitectónico?
Algu sap on es??
Esta trobat al Facebook de Valladolid Desaparecido:
https://es-es.facebook.com/pages/Vallad ... 9948909554
Re: Imatges per a la història
Publicat: 27 set. 2013, 13:09
Autor: UT596001
Es tracta de l'antiga estació de El Pinar de Antequera, la primera estació que es trobava venint de Valladolid anant cap a Medina del Campo. Actualment els trens passen soterrats per aquest punt.
TUSGSAL, bye bye :(
Publicat: 27 set. 2013, 14:07
Autor: Renfe445
Doncs hauré de afotar la B20 per la Pl. de la Vila, la 802 i la 803. B82 i B83, és que no m'acostumaré a dir les línies com són. La B80 sempre l'anomenaré 800.