La companyia començarà aviat un període de proves. La decisió ha provocat una forta polèmica al país sobre la privacitat
ARA Barcelona | Actualitzada el 27/05/2013 21:03
http://www.ara.cat/mon/europa/Alemanya- ... 07555.html
Hora i data actual: 15 juny 2026, 11:20
Entrada Autor: jaezcurra » 28 maig 2013, 16:34

Entrada Autor: raulitinbcn » 22 juny 2013, 13:48

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 22 juny 2013, 13:53
De fet, tant el raulitinbcn com jo ens hem endut un bon ensurt.raulitinbcn ha escrit:Farà cosa a una hora, a petat un petard a l'estació Sta. Eulalia L1, a l'andana direcció Hospital de Bellvitge. Estava a punt d'entrar a l'estació el tren en aquella direcció, i de cop i volta, a petat. Jo i l'Adolescent Barceloni, estavem a l'andana contraria i un amic nostre, era justament on ha petat, al seu costat. Diu que li feia mal l'oïda. L'explosió l'ha notat tota l'estació, semblava un petard tipus TNT, de classe 3.

Entrada Autor: raulitinbcn » 22 juny 2013, 14:00
Segons m'han dit, un individu que duia un maleta vermella, crec que no ha pujat al tren. Sort que al tren no li ha passat res.Adolescent barceloní ha escrit:De fet, tant el raulitinbcn com jo ens hem endut un bon ensurt.raulitinbcn ha escrit:Farà cosa a una hora, a petat un petard a l'estació Sta. Eulalia L1, a l'andana direcció Hospital de Bellvitge. Estava a punt d'entrar a l'estació el tren en aquella direcció, i de cop i volta, a petat. Jo i l'Adolescent Barceloni, estavem a l'andana contraria i un amic nostre, era justament on ha petat, al seu costat. Diu que li feia mal l'oïda. L'explosió l'ha notat tota l'estació, semblava un petard tipus TNT, de classe 3.
Podria ser que el personatge aquest del petard intentés tirar-lo a la via?
Entrada Autor: iFercat » 24 juny 2013, 20:24
home al tren poc li podia pasar que era un petardraulitinbcn ha escrit:Segons m'han dit, un individu que duia un maleta vermella, crec que no ha pujat al tren. Sort que al tren no li ha passat res.Adolescent barceloní ha escrit:De fet, tant el raulitinbcn com jo ens hem endut un bon ensurt.raulitinbcn ha escrit:Farà cosa a una hora, a petat un petard a l'estació Sta. Eulalia L1, a l'andana direcció Hospital de Bellvitge. Estava a punt d'entrar a l'estació el tren en aquella direcció, i de cop i volta, a petat. Jo i l'Adolescent Barceloni, estavem a l'andana contraria i un amic nostre, era justament on ha petat, al seu costat. Diu que li feia mal l'oïda. L'explosió l'ha notat tota l'estació, semblava un petard tipus TNT, de classe 3.
Podria ser que el personatge aquest del petard intentés tirar-lo a la via?

Entrada Autor: Baró de MunChausson » 26 juny 2013, 13:52

Entrada Autor: gatvell » 26 juny 2013, 14:52
Entrada Autor: Guigui » 26 juny 2013, 18:22
Entrada Autor: alf_ » 26 juny 2013, 18:54
Entrada Autor: wefer » 26 juny 2013, 22:57
I després de fer 5 Km en pla més un parell més de baixada en les seves bicis últim model i els seus mallots ben arrapats marcant... múscul, sense haver suat ni un moment, es reuneixen tots en un restaurant per endrapar una bona paella mentre parlen d'aquells frens nous que s'han comprat per internet i que els han costat més de 500 euros.Guigui ha escrit:I de salvar desnivells en funicular per anar tranquil·lament a peu pla per la Carretera de les Aigües, en diuen fer esport?
Entrada Autor: UT596001 » 27 juny 2013, 00:11

Entrada Autor: Baró de MunChausson » 27 juny 2013, 07:05

Entrada Autor: gatvell » 27 juny 2013, 10:58

Entrada Autor: UT447Barcelona » 27 juny 2013, 15:12
Entrada Autor: metring » 23 jul. 2013, 23:04

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 23 jul. 2013, 23:28

Entrada Autor: Baró de MunChausson » 24 jul. 2013, 08:27
Entrada Autor: wefer » 24 jul. 2013, 09:30
Això és a c/ Sardenya amb c/ Provença, al costat de la Sagrada Família.metring ha escrit:http://www.lavanguardia.com/sucesos/201 ... elona.html
Presunta agresión a un conductor de autobús en Barcelona
Los sindicatos difunden unas imágenes en las que se ve a un ciudadano aporreando el cristal del conductor del bus turístico con un patinete
Entrada Autor: Guigui » 09 ago. 2013, 13:29
Entrada Autor: Ferry1ac1 » 28 ago. 2013, 13:20
Torna a “Transport en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026