Pàgina 4 de 5
Publicat: Dimecres 28/02/2007 14:54
Autor: UT596001
treneros ha escrit:premixero ha escrit:Aumento del servicio

, el tren destino a manresa que pasa por st.andreu arenal a las 22:35 desde el lunes funciona en composicion simple, desde principio de año era doble, resultado, tren lleno hasta sabadell.
Más aumento de servicio: Tren de Terrassa de las 7:48 normalmente servido por doble de 447, hoy servido por doble de 440 reformada de 2 vagones.
Seguimos mejorando el servicio!!!!!!!!!!!!!
En este tren es bastante habitual (de manera esporádica) que se haga así.
Publicat: Dimecres 28/02/2007 14:54
Autor: Pere
Mako448 ha escrit:treneros ha escrit:premixero ha escrit:Aumento del servicio

, el tren destino a manresa que pasa por st.andreu arenal a las 22:35 desde el lunes funciona en composicion simple, desde principio de año era doble, resultado, tren lleno hasta sabadell.
Más aumento de servicio: Tren de Terrassa de las 7:48 normalmente servido por doble de 447, hoy servido por doble de 440 reformada de 2 vagones.
Seguimos mejorando el servicio!!!!!!!!!!!!!
Qué,una 44OR de dos vagons!!,no em diguis que són els trens de Puigcerdà han anat a Terrassa

El tren que surt a les 07:48 de Terrassa amb destinació L'Hospitalet, el fa la unitat que quan arriba a L'Hospitalet farà el tren amb destinació La Tor de Querol que surt a les 09:11.
No és extrany veure unitats 440 reformades i sense reformar en aquesta hora per Terrassa.
Publicat: Dimecres 28/02/2007 15:16
Autor: david_jim
Jo he escoltat que la majoria de les 440R de la línia C3 de Madrid, ara que hi posaran els Civia, que se les portaran a Barcelona, així que a saber en quina línia les posaran si finalment les porten cap allà, això sí és avançar... com els crancs.
Publicat: Dimecres 28/02/2007 16:55
Autor: aarongilp
david_jim ha escrit:Jo he escoltat que la majoria de les 440R de la línia C3 de Madrid, ara que hi posaran els Civia, que se les portaran a Barcelona, així que a saber en quina línia les posaran si finalment les porten cap allà, això sí és avançar... com els crancs.
Efectivament, als usuaris del nucli de BCN se'ns tracta de burros en amunt, i crec que als catalans en general. Normalment jo no m'hi fico en aquest tipus de temes, però és que cada cosa supera a l'anterior... Flipant...
Publicat: Dimecres 28/02/2007 18:04
Autor: Guigui
aarongilp ha escrit:Efectivament, als usuaris del nucli de BCN se'ns tracta de burros en amunt, i crec que als catalans en general. Normalment jo no m'hi fico en aquest tipus de temes, però és que cada cosa supera a l'anterior... Flipant...
Doncs, per no seguir parlant d'aquest tipus de temes que, tanmateix, també afecten el TP, sento haver de dir que si els catalans rebem tantes coces és perquè no ens hi tornem. I com que veuen que ens ho empassem tot pacientment, doncs vinga fot-li!
Quousque tandem abutere patientia nostra?
Publicat: Dimecres 28/02/2007 18:12
Autor: aarongilp
Home...i lo de Martorell què? Va ser arrel d'allò que algú inepte va dir que la C4 tindria nous trens dilluns...així que si ens queixem i ens torejen més, no sé què pensar...
Publicat: Dimecres 28/02/2007 18:20
Autor: Guigui
Allò de Martorell no passa d'una rebequeria. Si no, mira com han maltractat i violentat l'usuari de Rodalies des de l'estiu passat. Això a Madrid hauria causat un terrabastall tan gran que a hores d'ara ja haurien rodat alguns caps, i no precisament de mitges llufes. En canvi, aquí encara hem d'aguantar impresentables que no tenen res millor a fer que donar rots verbals de l'estil "això és una maniobra de la Generalitat per quedar-se amb Rodalies".
Caldran molts Martorells i en estacions de més pes perquè els cacics de torn (a Madrid per deixadesa i a Barcelona per inoperància) reaccionin i facin d'una punyetera vegada quelcom per la immensa majoria dels seus usuaris.
Publicat: Dimecres 28/02/2007 18:50
Autor: Altaria_Trianilla
Mako448 ha escrit:treneros ha escrit:premixero ha escrit:Aumento del servicio

, el tren destino a manresa que pasa por st.andreu arenal a las 22:35 desde el lunes funciona en composicion simple, desde principio de año era doble, resultado, tren lleno hasta sabadell.
Más aumento de servicio: Tren de Terrassa de las 7:48 normalmente servido por doble de 447, hoy servido por doble de 440 reformada de 2 vagones.
Seguimos mejorando el servicio!!!!!!!!!!!!!
Qué,una 44OR de dos vagons!!,no em diguis que són els trens de Puigcerdà han anat a Terrassa

Normalment CADA MATÍ des de fa anys es fa així, encara que hi ha dies que ho fa una 447 doble. Fins i tot he vist a Sabadell les 440 sense R fent aquest servei, en Pere ho pot corroborar.
PD. No et podràs queixar dels sieents que porta, no?
Publicat: Dimecres 28/02/2007 19:34
Autor: RRB
Hola! Sóc nou per aquests indrets...
Ara parlant dels civies ahir dimarts vaig veure tornant de Castelldefels cap a Barcelona un Civia a prop del desviament de l'aeroport no em vaig poder fixar en el numero

però el q si q vaig veure es q no hi havia ningú.
Us volia fer una pregunta... Quantes unitats en composicio 4+3 de civies hi han actualment?? per que aquest matí he pujat a una a St Joan Despí que era la grafitejada però al tornar cap a les 14:15 a la mateixa estació hi havia una doble però sense grafitis em sembla...
Salutacions

Publicat: Dimecres 28/02/2007 22:48
Autor: Mako448
Avui he fet el trajecte Sant Vicenç de Castellet-Arc de Triomf abord d'una 440R i no m'he creuat amb cap civia,tot 447 i el 70% d'aquestes 447 en simple i la majoria plenes a vessar(les mitja buides de Cerdanyola cap avall l'he vist,o sigui,eren R7)
Bueno,ja sabem que renfe ens ha mentit dient que posaria dilluns passat dos civias a la R4 i els ha posat a la R1,i aixó és enganyar i mentir als usuaris de la R4.
Publicat: Dissabte 03/03/2007 16:45
Autor: Albert
Per mi el camí és tallar les vies quan comencin a complicar-se les coses. Es talla a Sants per les dues bandes, ni Rodalies, ni Regionals, Euromeds, Altarias, Talgos, Alvias ni res. TOT tallat. No es fa malbé res, però surt a les notícies i els polítics veuen perillar la seva cadira.
I dels càrrecs "tècnics" com aquest tal Jordi Prat, me'n faig un fart de riure. Els posen els polítics seguint el mètode digital (és a dir, "a dedo"). Quan senti al director de Rodalies BCN, o al de l'Adif a Catalunya, dient que cal fer tal cosa ara mateix, els començaré a creure. No em serveixen de res 1800 M€ si no saben en què invertir-los, i encara menys si ni tan sols estan licitades les obres.
I el que em fa més gràcia són els autobusos de "resposta immediata"

No els han posat en funcionament gairebé mai, i quan ho fan, sóm clarament insuficients: per transportar una 447 en simple i plena, no serveix 1, 2, 3 ni 4 autobusos. El que cal és que la 447 no s'avarii, que la infraestructura estigui sempre disponible.
Mentre jo no vegi una actitud d'interès per part dels polítics, jo sempre m'afegiré a les protestes, sempre que no es faci malbé res.
Publicat: Diumenge 04/03/2007 0:17
Autor: Guigui
Albert ha escrit:I el que em fa més gràcia són els autobusos de "resposta immediata"
Em sembla que començo a entendre de què va això de la "resposta immediata": Responen immediatament a les tímides observacions que fa la Generalitat quan hi ha un nou desastre a Rodalies.
