Tanta ha estat la desinformació, que jo, usuari habitual de les línies afectades i afeccionat al transport públic, pensava fins avui que el canvi entrava en vigència Dilluns vinent.
Vergonyós, tot plegat.
Hora i data actual: 16 juny 2026, 04:54
Entrada Autor: Javi M » 30 maig 2014, 22:58
Entrada Autor: Javi M » 24 nov. 2014, 21:19
Entrada Autor: sag470 » 28 nov. 2014, 17:25
Dubto que sigui un midi híbrid sino és el Vectia Tempus, pero crec que és un IvecoBus Heuliez GX-137.Javi M ha escrit:Fa una setmana ençà que a la JT ja circula com a mínim un dels dos nous busos, híbrid i petitó. Els de la SF1 deuen estar ja al caure.
Aprofito el missatge per comentar que el 9N circulava a la SF1 un Man ex-JM, pintat tot de blanc. No entenc per què s'han molestat a pintar-lo, si deu ser ja per a jubilar.
Entrada Autor: Javi M » 28 nov. 2014, 20:34
Entrada Autor: Javi M » 28 nov. 2014, 20:45

Entrada Autor: raulitinbcn » 28 nov. 2014, 21:35
D'SF, crec que en tinc fotografiat un cinqué (SF5) a la cotxera, un altre magnus.Javi M ha escrit:Aprofitant que veig que controles bé el tema, a veure si em podries confirmar si és aquesta la flota actual de Soler i Sauret per a busos urbans metropolitans:
Esplugues:
EP1: 2 Man Castrosua Magnus antics 9,5m, 1 Man Castrosua City Versus nou 10m.
EP2: 2 Man Castrosua 8,5m? (sé que són més curts, però no sé si aquesta és la mida).
Sant Just:
JM: 3 Man Castrosua City Versus nous 12m, 1 Man Lion's City Híbrid nou 12m.
JT: 1 Iveco Heuliez nou 7,5m?, 1 microbús Mercedes antic 6m?.
Sant Feliu:
SF1 i SF2: 4 Man Castrosua Magnus antics 9,5m.
I segons tinc entès, aviat aniran fora el Mercedes de Sant Just i dos Man de Sant Feliu. Sabries quins models i mides seran aquests nous tres cotxes? Segons vas comentar a un altre missatge, és possible que es tracti d'un altre Iveco Heuliez el de la JT, i d'un Magnus E 10m i un Tempus Híbrid 10m per a la SF1. Saps si és això definitiu?
Gràcies!

Entrada Autor: sag470 » 28 nov. 2014, 21:48
Que jo sàpiga, a Esplugues tots són iguals, són MAN Castrosua Magnus de 9.4m. Diria que els antics Magnus de la JM són més llargs, de 10,5m.Javi M ha escrit:Aprofitant que veig que controles bé el tema, a veure si em podries confirmar si és aquesta la flota actual de Soler i Sauret per a busos urbans metropolitans:
Esplugues:
EP1: 2 Man Castrosua Magnus antics 9,5m, 1 Man Castrosua City Versus nou 10m.
EP2: 2 Man Castrosua 8,5m? (sé que són més curts, però no sé si aquesta és la mida).
Sant Just:
JM: 3 Man Castrosua City Versus nous 12m, 1 Man Lion's City Híbrid nou 12m.
JT: 1 Iveco Heuliez nou 7,5m?, 1 microbús Mercedes antic 6m?.
Sant Feliu:
SF1 i SF2: 4 Man Castrosua Magnus antics 9,5m.
I segons tinc entès, aviat aniran fora el Mercedes de Sant Just i dos Man de Sant Feliu. Sabries quins models i mides seran aquests nous tres cotxes? Segons vas comentar a un altre missatge, és possible que es tracti d'un altre Iveco Heuliez el de la JT, i d'un Magnus E 10m i un Tempus Híbrid 10m per a la SF1. Saps si és això definitiu?
Gràcies!
Entrada Autor: Javi M » 28 nov. 2014, 21:53
A Sant Feliu, les dues línies es fan només amb quatre cotxes. Si no m'equivoco, les calques són SF5, SF6, SF7 i SF8, el que no vol dir que hi hagi buit cotxes (suposo que d'aquí ve la teva confusió). Això és així perquè la numeració SF1, SF2 SF3 i SF4 correspon als quatre cotxes antics, ja retirats.raulitinbcn ha escrit: D'SF, crec que en tinc fotografiat un cinqué (SF5) a la cotxera, un altre magnus.
Les fotos són del 28 de setembre de l'any passat (2013)
Entrada Autor: trainman » 04 des. 2014, 00:07
Entrada Autor: sag470 » 14 des. 2014, 12:38
Entrada Autor: trainman » 02 gen. 2015, 15:44
Entrada Autor: albert28 » 02 gen. 2015, 19:51
Entrada Autor: sag470 » 14 març 2015, 18:42
Entrada Autor: Javi M » 15 abr. 2015, 15:06
Entrada Autor: local » 07 maig 2015, 13:39
Ahir a la tarda en vaig veure un d'aquests al garatge de manteniment d'aparells frigorífics Frigicoll (davant de Torreblanca). Recordo que anava numerat amb SF8 si no m'equivoco.Javi M ha escrit:Aquest migdia he vist circulant en proves per Sant Feliu un dels busos que ha d'anar als serveis urbans d'aquesta ciutat. No hi entenc gaire i l'he vist de lluny, però em penso que es tracta d'un Heuliez. Ja porta la decoració exterior que duen els busos de Sant Feliu.
Torna a “Autobusos i resta transport públic”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026