Pàgina 5 de 12
Re: El metro Transversal
Publicat: 12 des. 2009, 01:24
Autor: rogermelcior
Re: El metro Transversal
Publicat: 12 des. 2009, 11:03
Autor: Platanito
Mmm... Amb la meva clarividència, m'atreveixo a predir que demà en sortirà un de la L4, i dilluns de la L5.
Re: El metro Transversal
Publicat: 12 des. 2009, 11:37
Autor: metring
I per què no ho començaven uns dies abans, i així haguessin acabat diumenge, quan la inauguració de la L9?
Veient els articles, sembla que han estat cosa d'en Salmeron.
FGC també hi tindrà la seva quota?
Publicat: 12 des. 2009, 13:21
Autor: Guigui
Platanito ha escrit:Mmm... Amb la meva clarividència, m'atreveixo a predir que demà en sortirà un de la L4, i dilluns de la L5.
Sí, però serà més intrigant saber si continuaran dimarts o no.
Re: El metro Transversal
Publicat: 13 des. 2009, 07:58
Autor: calisay
Si us heu fixat tots els articles els signa un tal "Quim Torrent"

Re: El metro Transversal
Publicat: 13 des. 2009, 09:48
Autor: Nozomi
Si el franquisme va portar la L3 a la part més pija de Barcelona, els governs de Jordi Pujol van finançar les obres per fer-la arribar a Nou Barris. En els darrers 25 anys la línia 3 ha guanyat nou estacions noves, fins a arribar a Trinitat Nova. Els seus 18,4 quilòmetres són superats només per la L1.
S'ha de ser [insult] per escriure esta gran conclusió, però bé, és la premsa que tenim
Re: El metro Transversal
Publicat: 13 des. 2009, 11:13
Autor: metring
calisay ha escrit:Si us heu fixat tots els articles els signa un tal "Quim Torrent"

Ja, però sempre citen el Salmeron en mig de l'article, dient "fulanito diu". Segurament, es va documentar per fer els articles, demanant-li informació a ell.
Qualsevol argument és vàlid
Publicat: 13 des. 2009, 12:29
Autor: Guigui
Nozomi ha escrit:Si el franquisme va portar la L3 a la part més pija de Barcelona, els governs de Jordi Pujol van finançar les obres per fer-la arribar a Nou Barris. En els darrers 25 anys la línia 3 ha guanyat nou estacions noves, fins a arribar a Trinitat Nova. Els seus 18,4 quilòmetres són superats només per la L1.
S'ha de ser [insult] per escriure esta gran conclusió, però bé, és la premsa que tenim
Sobretot, l'ús d'aquests termes en una publicació que se suposa seriosa és una autèntica aberració. I el que oblida aquest personatge és que en aquella zona
pikha hi ha un gran campus universitari. Però és clar, deuria ser preferible fer-hi arribar milers de persones cada dia en autobús per a mantenir aquesta aparença de "justícia social". Com hi ha món...
No hi surt
Publicat: 13 des. 2009, 12:38
Autor: Guigui
Platanito ha escrit:Mmm... Amb la meva clarividència, m'atreveixo a predir que demà en sortirà un de la L4, i dilluns de la L5.
Doncs sembla que avui el serial fa festa.
Re: El metro Transversal
Publicat: 13 des. 2009, 16:33
Autor: Fran-Ikarus
Aquest home coneix Barcelona? A la zona més "pija" de Barcelona no hi arriba cap línia de Metro, ni la demanen massa. Des de quan fer arribar el Metro a una zona universitària és considerat quelcom més que una necessitat ben atesa?
Re: El metro Transversal
Publicat: 16 des. 2009, 22:20
Autor: BCN2008
"Banco", per fi en els termes justs
Publicat: 16 des. 2009, 22:56
Autor: Guigui
Amb una aproximació al tema "Banco" més realista que la majoria de publicacions generalistes fins ara.
Re: El metro Transversal
Publicat: 16 des. 2009, 23:00
Autor: Lluita1714
No sabia que el Dr. Pearson tenia com a objectiu portar la Línia del Vallès a la frontera francesa. Hagués sigut fantàstic que fos així. Avui dia no crec que hi tingui cabuda un projecte així, existint l'alta velocitat per a llargues distàncies, però podria ser una línia molt competent avui dia si s'hagués arribat a fer.
Re: "Banco", per fi en els termes justs
Publicat: 17 des. 2009, 01:45
Autor: Alemany
Guigui ha escrit:
Amb una aproximació al tema "Banco" més realista que la majoria de publicacions generalistes fins ara.
Normal. Els únics "especialistes" en la matèria que publiquen les seves investigacions, sospites, teories i conclusions som nosaltres. Així doncs, si un es vol documentar només ha de tenir la paciència de llegir-se els fils sencers del FTC, i com a mínim en treu la mitja. És el que penso que ha fet el periodista amb aquest assumpte, que a més s'ha desenvolupat bastant els darrers mesos. D'aqui que per primera vegada es publiqui la possibilitat de que realment Banco no fos l'estació dels calers. Les casualitats no existeixen.
Casos pitjors
Publicat: 17 des. 2009, 09:13
Autor: Guigui
Sigui com sigui, encara tinc a la retina el que algun "periodista" va perpetrar mesos enrere...
Re: El metro Transversal
Publicat: 18 des. 2009, 14:32
Autor: 122-042-132
Una vista de La Bordeta i Santa Eulàlia, fa mooooolts anys. Salut
Re: El metro Transversal
Publicat: 18 des. 2009, 19:11
Autor: El LLOP
Només Bordeta, Santa Eulàlia encara no exisita. (no confondre amb les cotxeres i oficines).
Re: El metro Transversal
Publicat: 18 des. 2009, 22:12
Autor: iluro
Efectivament, Sta. Eulalia no existia, i tampoc apareix el pont de Santa Eulalia, aixì que la foto es de finals dels anys 20 o começament dels 30
Re: El metro Transversal
Publicat: 18 des. 2009, 22:19
Autor: BCN2008
És curiós veure a la part dreta de la foto que ara tenim les mateixes vies d'entrada a Sants que als anys 20.
M'alegro molt de que encara continuin sortint fotos com aquestes, que ens permeten veure com era el metro als inicis.
Origens i petita diferència en l'actualitat
Publicat: 18 des. 2009, 22:24
Autor: Guigui
I també servirà perquè alguns aprenents de bruixot s'assabentin de l'origen real de les "ferides urbanes".
Ara, en realitat, ara ja no tenim les mateixes vies d'entrada que als anys 20. Per sota hi discorre la nineta dels ulls de Renfomentadif.