Demanariem al Sr. Salmeron que digués la seva, si anessim contra ell?????????
Això ho hem posat des del segon missatge, si o no???
Per favor!!!!!!!!
Hora i data actual: 19 jul. 2026, 11:50
Entrada Autor: metring » 31 jul. 2009, 12:21
Entrada Autor: wefer » 31 jul. 2009, 12:24
Sí.metring ha escrit:Demanariem al Sr. Salmeron que digués la seva, si anessim contra ell?????????
Això ho hem posat des del segon missatge, si o no???

Entrada Autor: josep_serre » 31 jul. 2009, 15:47

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » 01 ago. 2009, 00:31
Entrada Autor: wefer » 01 ago. 2009, 02:40
I jo només puc dir que estic d'acord amb un 90% d'aquest missatge i que em sap greu no haver-nos començat a entendre fins ara.Trytasa Baldaquino ha escrit:Sento el totxo 'a la santfeliuenca manera', però crec que calia...
Entrada Autor: Alemany » 01 ago. 2009, 11:44
Només una puntualització: Des de fa anys vinc resseguint la trajectòria dels cotxes que ara resten a les catacombes de TMB, i pel que jo sé, el tramvia 867 no tinc noticies que arribés a pujar al museu. Si no estic mal informat, provenia d'una restauració feta a corre-cuita a l'any 1981 arrel de l'exposició "Trens i Estacions", se'l va desproveïr de motor, i per raons desconegudes se li va canviar la calca per la de 870 (afortunadament l'ha tornada a recuperar). Durant tots aquests anys va restar sota cobert primer a les cotxeres de Diputació i després a les cotxeres del Tramvia Blau. De la restauració actual, em guardaré la meva opinió respecte a tonalitats de pintures i vernissos utilitzats. Si estic equivocat us pregaria que em rectifiquéssiu.metring ha escrit:Ah, me'n descuidava! Si no ens creieu, aneu a Tradinsa, i pregunteu-lis com estava el tramvia 867 quan els hi van portar
Entrada Autor: MZA_1600 » 01 ago. 2009, 12:08
Entrada Autor: metring » 01 ago. 2009, 12:11
Lo del 867, potser sigui el que dius, però si que havien vehicles del museu, als que s'hi va fer restauracions sui generis...👍155Alemany ha escrit:Només una puntualització: Des de fa anys vinc resseguint la trajectòria dels cotxes que ara resten a les catacombes de TMB, i pel que jo sé, el tramvia 867 no tinc noticies que arribés a pujar al museu. Si no estic mal informat, provenia d'una restauració feta a corre-cuita a l'any 1981 arrel de l'exposició "Trens i Estacions", se'l va desproveïr de motor, i per raons desconegudes se li va canviar la calca per la de 870 (afortunadament l'ha tornada a recuperar). Durant tots aquests anys va restar sota cobert primer a les cotxeres de Diputació i després a les cotxeres del Tramvia Blau. De la restauració actual, em guardaré la meva opinió respecte a tonalitats de pintures i vernissos utilitzats. Si estic equivocat us pregaria que em rectifiquéssiu.metring ha escrit:Ah, me'n descuidava! Si no ens creieu, aneu a Tradinsa, i pregunteu-lis com estava el tramvia 867 quan els hi van portar
Respecte a l'assumpte general tractat, m'alegra que s'hagi arribat a un acord general.
Entrada Autor: Alemany » 01 ago. 2009, 12:31
No, no ho discuteixo pas. Únicament ho feia per la referència a aquest vehicle en concret, que en qüestió de restauracions ha passat per més mans que "la Lirio". I sincerament, el resultat final m'ha decebut una mica. Val a dir també que jo sóc molt exigent en alguns aspectes.metring ha escrit:
Lo del 867, potser sigui el que dius, però si que havien vehicles del museu, als que s'hi va fer restauracions sui generis...

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » 01 ago. 2009, 20:42
Amic, rellegeix-te l'article de la Fotracapèdia... Les restes del patrimoni estan salvades (és un dir, seria més adient definir-ho "emmagatzemades sota sostre") des de fa anys, i ara reposen al soterrani de Triangle.MZA_1600 ha escrit:És molt interesant que estigueu disposats a investigar el tema. Realment tot el patrimoni que s'està podrint allà s'ho mereix i és un pas més per intentar salvar-lo i aclari qué és el que realment va passar i qui és el responsable.
Anims!![]()
Salutacions

Entrada Autor: BB9200 » 02 ago. 2009, 13:03

Entrada Autor: BB9200 » 02 ago. 2009, 13:09
Entrada Autor: faristol » 03 ago. 2009, 14:10

Entrada Autor: TramviaBlau » 04 ago. 2009, 23:22

Entrada Autor: genissimon » 05 ago. 2009, 13:08

Entrada Autor: genissimon » 05 ago. 2009, 13:18
Torna a “Història del transport”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026