Demanariem al Sr. Salmeron que digués la seva, si anessim contra ell?????????
Això ho hem posat des del segon missatge, si o no???
Per favor!!!!!!!!
Sí.metring ha escrit:Demanariem al Sr. Salmeron que digués la seva, si anessim contra ell?????????
Això ho hem posat des del segon missatge, si o no???

Entrada Autor: josep_serre »

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino »
I jo només puc dir que estic d'acord amb un 90% d'aquest missatge i que em sap greu no haver-nos començat a entendre fins ara.Trytasa Baldaquino ha escrit:Sento el totxo 'a la santfeliuenca manera', però crec que calia...
Només una puntualització: Des de fa anys vinc resseguint la trajectòria dels cotxes que ara resten a les catacombes de TMB, i pel que jo sé, el tramvia 867 no tinc noticies que arribés a pujar al museu. Si no estic mal informat, provenia d'una restauració feta a corre-cuita a l'any 1981 arrel de l'exposició "Trens i Estacions", se'l va desproveïr de motor, i per raons desconegudes se li va canviar la calca per la de 870 (afortunadament l'ha tornada a recuperar). Durant tots aquests anys va restar sota cobert primer a les cotxeres de Diputació i després a les cotxeres del Tramvia Blau. De la restauració actual, em guardaré la meva opinió respecte a tonalitats de pintures i vernissos utilitzats. Si estic equivocat us pregaria que em rectifiquéssiu.metring ha escrit:Ah, me'n descuidava! Si no ens creieu, aneu a Tradinsa, i pregunteu-lis com estava el tramvia 867 quan els hi van portar
Lo del 867, potser sigui el que dius, però si que havien vehicles del museu, als que s'hi va fer restauracions sui generis...👍245Alemany ha escrit:Només una puntualització: Des de fa anys vinc resseguint la trajectòria dels cotxes que ara resten a les catacombes de TMB, i pel que jo sé, el tramvia 867 no tinc noticies que arribés a pujar al museu. Si no estic mal informat, provenia d'una restauració feta a corre-cuita a l'any 1981 arrel de l'exposició "Trens i Estacions", se'l va desproveïr de motor, i per raons desconegudes se li va canviar la calca per la de 870 (afortunadament l'ha tornada a recuperar). Durant tots aquests anys va restar sota cobert primer a les cotxeres de Diputació i després a les cotxeres del Tramvia Blau. De la restauració actual, em guardaré la meva opinió respecte a tonalitats de pintures i vernissos utilitzats. Si estic equivocat us pregaria que em rectifiquéssiu.metring ha escrit:Ah, me'n descuidava! Si no ens creieu, aneu a Tradinsa, i pregunteu-lis com estava el tramvia 867 quan els hi van portar
Respecte a l'assumpte general tractat, m'alegra que s'hagi arribat a un acord general.
No, no ho discuteixo pas. Únicament ho feia per la referència a aquest vehicle en concret, que en qüestió de restauracions ha passat per més mans que "la Lirio". I sincerament, el resultat final m'ha decebut una mica. Val a dir també que jo sóc molt exigent en alguns aspectes.metring ha escrit:
Lo del 867, potser sigui el que dius, però si que havien vehicles del museu, als que s'hi va fer restauracions sui generis...

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino »
Amic, rellegeix-te l'article de la Fotracapèdia... Les restes del patrimoni estan salvades (és un dir, seria més adient definir-ho "emmagatzemades sota sostre") des de fa anys, i ara reposen al soterrani de Triangle.MZA_1600 ha escrit:És molt interesant que estigueu disposats a investigar el tema. Realment tot el patrimoni que s'està podrint allà s'ho mereix i és un pas més per intentar salvar-lo i aclari qué és el que realment va passar i qui és el responsable.
Anims!![]()
Salutacions

Entrada Autor: TramviaBlau »

Entrada Autor: genissimon »

Entrada Autor: genissimon »
Torna a “Història del transport”