Pàgina 42 de 417
Publicat: Diumenge 04/02/2007 14:06
Autor: Pere
Ahir dissabte, diversos trens de la R4 desviats van efectuar parada a Sant Andreu Comtal, obrint portes, i sortint de l'estació amb la senyal d'OT.
Per tant es podia fer el trajecte directe Sabadell Centre (ó qualsevol estació de la R4) - Sant Andreu Comtal sense cap transbord, cosa que vam aconseguir fer alguns forumaires.

Publicat: Diumenge 04/02/2007 14:28
Autor: EUKibo
Pero ja veus de que serveix, si la gent no ho sap que ho fan... Home ben curiós és venir de Terrassa i baixar a BarcelonaSAC! Potser algu que hi era en el tren que ha vist que parava potser s'ha baixat i li ha anat bé, encara que mentre se n'adona que ha obert portes i recull i surt ja li han tancat XDD Es com un tren "fantasma" que fa el trajecte GranollersR2-ClotR1-Estació de FrançaR10 que com que als horaris a Sant Andreu Comtal li tallen, i no posa que tingui destinació BarcelonaEDF pues ningu l'agafa o en el seu defecte volen anar a Sants i surten a EDF XDD si esque aquests de la RENFE no els hi costaria res informar una miqueta mes...
Per cert!!!! Aquest es el meu 150è missatge al Fòrum!!!! jejeje

Publicat: Diumenge 04/02/2007 23:21
Autor: U-Bahn
Així que també paraven a SAC? Malament, malament, i no ho dic pel fet de parar sinó per no informar. Però si ahir un home gran al C4 que anava al Clot, a Clot-Aragó em va dir que era Torre del Baró. Ja sé que la culpa la té Renfe, però no entenc com, sense tenir informació, colia anar amb la C4 al Clot.
Publicat: Dilluns 05/02/2007 15:51
Autor: UT596001
U-Bahn ha escrit:Així que també paraven a SAC? Malament, malament, i no ho dic pel fet de parar sinó per no informar. Però si ahir un home gran al C4 que anava al Clot, a Clot-Aragó em va dir que era Torre del Baró. Ja sé que la culpa la té Renfe, però no entenc com, sense tenir informació, colia anar amb la C4 al Clot.
Només paraven uns quants. Jo, en els 3 caps de setmana que hi he anat, no he fet parada comercial a Sant Andreu Comtal ni un sol cop.
Publicat: Dimarts 06/02/2007 11:13
Autor: genissimon
Algú sap què va passar entre Blanes i Maçanet divendres passat al matí-migdia?
M'han informat que per megafonia de Blanes, cap a quarts de 4 de la tarda s'emetia un missatge com ara:
Se informa a los señores usuarios que, por problemas de suministro eléctrico ya subsanados, los trenes con destino Maçanet circulan fuera de su horario, pudiendo acumular retrasos de hasta 20 minutos.
I, lògicament, els trens cap a BCN (L'Hospitalet) que sortien de Maçanet també anaven malament, ja que el cantó únic de Blanes a Maçanet no ajuda a recuperar temps.
Salut !!
Publicat: Divendres 09/02/2007 1:05
Autor: EUKibo
Informació sobre les meves reclamacions (totes elles a RENFE)
Tinc sense contestar:
11-10-06 Sants (Una validadora de capsa vermella de Castelldefels sempre s'esta menjant els bitllets, i a mes a Castelldefels el cap d'estacio em va enganya dient que alla no podia reclamar i havia d'anar a sants)
26-10-06 SAComtal (Desmaios massius dins un tren on es va acabar l'oxigen i feia una calor com mai he passat en tota ma vida, no hi havia climatitzacio i el tren estava sobresobresobremegasaturadisim)
15-12-06 Clot (Retard de 20min en un dia on no van haverhi avaries)
Tinc contestades:
23-10-06 SAComtal (Retard 30min degut al tall d'un cable electric a Can Tunis)
27-10-06 SAComtal (Retard de 25min degut a suicidi i atencio despectiva del cap d'estacio)
No ho veieu causalitat??? nomes m'han contestat les reclamacions de deficiencies del servei ocasionades per les obres de l'AVE o per motius que no son d'ADIF o RENFE, que pasa que nomes contesten per donar les culpes als altres i les que ells tenen la culpa de les traguen o que?...
Per cert, l'avaria que va ser deguda a l'empresa OHL (que RENFE va denunciar) em tornen els diners (¬¬ perque despres aquests diners se'ls demanara a l'altra empresa) pero les altres que no te a qui culpar no m'han tornat res... I sobre el tema del tracte que vaig rebre del cap d'estacio em contesten amb una frase incoerent:
"En lo referente a las dificultades que usted nos indica que le pusieron para poder realizar la reclamación, hemos de indicarle que, en la información que nos ha sido facilitada nos dicen que, tan solo le indicaron que debía de realizar la reclamaación en esa estación"
En contestació al que jo vaig posar de:
"... se m'han posat dificultats a l'hora de formular reclamació"
El cap em va dir que per que reclamava, que aixo de reclamar no es fa, que si em feia vergona, que a sobre que es gasten els cuartos a Catalunya! Que eren les obres de l'AVE i que no hi faria res, que m'aguantes i que la meva reclamacio no serveix per res, pos es per dirli, mira! saps el que em vas dir? pues primer no eren obres de l'AVE sino un suicidi el que hi va haver, i segon que d'alguna cosa serveix si primer et donen informacio, segon et tornen els diners i tercer els hi satures el servei de reclamacions perque vegin que alguna cosa estan fent malament.
Per cert, jo soc totalment bilingue i de reclamacions depenent el dia les feia en catala o en castella, no m'importa cambiar de llengua per parlar amb algu, el que trobo que em faltin al respecte es que una empresa a la que em dirigeixo de la qual soc client no em contesti en l'idioma que li escrit, primer perque es una falta de respecte, segon perque es molestar al client i tercer perque a Catalunya es ilegal.
Publicat: Divendres 09/02/2007 1:28
Autor: Guigui
EUKibo ha escrit:Per cert, jo soc totalment bilingue i de reclamacions depenent el dia les feia en catala o en castella, no m'importa cambiar de llengua per parlar amb algu, el que trobo que em faltin al respecte es que una empresa a la que em dirigeixo de la qual soc client no em contesti en l'idioma que li escrit, primer perque es una falta de respecte, segon perque es molestar al client i tercer perque a Catalunya es ilegal.
Si és il·legal, no ho sé del cert, més aviat diria que no en tractar-se d'una empresa d'àmbit estatal i, a més, oficialment privada. Però encara que ho fos, en aquest país impera la llei de l'embut i
ells, que no són gens
nacionalistes, resulta que les primeres lleis que se salten a la torera són les que afecten l'ús de la llengua (no-castellana, és clar). Això sí, a l'hora de fotre un puro a en Pepe Rubianes o a qualsevol alcalde que no pengi la
rojigualda a l'ajuntament, la mal anomenada justícia no s'està de res.
Quina raó que té l'Oleguer!!!
(I fi de l'off-topic político-jurídic, però tanmateix afecta el meu benestar moral com a usuari d'un determinat operador de TP a Catalunya)
Publicat: Divendres 09/02/2007 9:54
Autor: genissimon
Pel que jo sé tant renfe com adif depenen del
Ministerio de Fomento, per tant, estatals o sigui públiques.
Guigui ha escrit:[...]en tractar-se d'una empresa d'àmbit estatal i, a més, oficialment privada.
Publicat: Divendres 09/02/2007 19:44
Autor: Guigui
genissimon ha escrit:Pel que jo sé tant renfe com adif depenen del
Ministerio de Fomento, per tant, estatals o sigui públiques.
Guigui ha escrit:[...]en tractar-se d'una empresa d'àmbit estatal i, a més, oficialment privada.
En qualsevol cas, crec que, pel fet d'actuar a nivell estatal, poden escaquejar-se de l'obligació d'atendre en català.
Publicat: Divendres 09/02/2007 22:12
Autor: EUKibo
Pero Gugui, les reclamacions estan explicades en ambdos idiomes, es a dir, al reclamar posa: nom/nombre, direccion/adreça i les instruccions les donen en català, a més aquests reclamacions les aten "Direcció General de Serveis de Rodalies - Mitja Distància / direcció de Rodalies de Barcelona" textualment, no hi ha traducció castellana, és a dir que aquesta "seccíó" de la empresa es íntegrament catalana...
Publicat: Dissabte 10/02/2007 15:32
Autor: Guigui
D'acord, però és molt més fàcil encarregar una traducció al català de tots els formularis que no pas tenir tot el personal destinat (físicament i virtual) a Catalunya. I no et justifico aquest fet, simplement intento presentar-te la seva perspectiva comodista.
El mateix passa amb Hisenda. Tu pots fer la declaració de l'IRPF en català, però per qualsevol reclamació has de trucar a un telèfon 901 on només t'atenen i t'entenen en castellà.
Publicat: Dissabte 10/02/2007 16:50
Autor: EUKibo
Ja, entenc el que em dius, pero el que jo dic, es que qui aten les reclamacions de Rodalies Barcelona es una treballadora que treballa a Catalunya, aquesta reclamació no passa per Madrid! Per això mateix aquesta secció de RENFE es troba íntegrament a Catalunya, fet que suposa que m'hagin d'haver contestat en català a la reclamació que vaig posar en català.
Publicat: Dissabte 10/02/2007 17:31
Autor: Guigui
Amb la deixadesa de Renfe*, res no m'estranya. Pot ser perfectament que la persona encarregada de redactar la resposta no dominés el català escrit o simplement li fes més mandra que fer-ho en castellà.
* Perquè estem parlant d'aquest cas concret, però hi ha tants altres exemples en aquest país
Publicat: Dissabte 10/02/2007 18:36
Autor: p_p_b22
avui he agafat anat a agafar un tren a Molins cap a Cornellà i abans de que arribes han dit per megafonia que hauriem de transbordar a Hospitalet, quan ha arribat el tren portava tot el cristall de cabina pintat amb un grafiti (podria ser el motiu del transbordament)
Publicat: Dissabte 10/02/2007 19:37
Autor: EUKibo
quin yuyu... al metro encara la cosa pot anar bastant automatica pero a la RENFE... com veia el conductor????
Publicat: Dissabte 10/02/2007 20:29
Autor: Jordilar
Si, deu haver sigut això, que alguns monos provinents de la selva amazònica del Sud del continent li han fet un "WholeTrain" davant dels nassos.
Salut,
Ja hi tornem a ser!!!
Publicat: Dimarts 13/02/2007 8:51
Autor: metring
De EPC:
13/2/2007 INFRAESTRUCTURA
Una avería deja a oscuras un tren una hora y corta una vía en Mataró
EL PERIÓDICO
BARCELONA
Una avería en el sistema de electrificación de la línea 1 de Cercanías de Renfe en la estación de Mataró obligó a cortar ayer por la noche durante dos horas una de las vías en dirección a Maçanet. La operadora ferroviaria informó de que la incidencia se produjo sobre las nueve y media, y obligó a trasladar a un mismo tren, que continuó viaje completamente abarrotado según el testimonio de un viajero, a los pasajeros de dos convoyes que resultaron inmovilizados. Uno de estos trenes estuvo una hora sin luz en un punto situado después de la estación de Mataró y con los usuarios en el interior esperando a ser rescatados, según relató uno de los afectados.
El tren que recogió a estas personas, algunas de ellas bastante nerviosas e indignadas por la situación en la que se encontraban y también por la falta de información, ya había incorporado previamente en la misma estación a los pasajeros de otro convoy que no pudieron seguir el viaje en los vagones a los que habían subido en Barcelona.
El resultado de las dos entradas masivas de personas fue que el tren "iba lleno a rebosar", según explicó un testigo de los hechos. Esta situación se mantuvo hasta que el convoy llegó a Arenys de Mar, con una hora de retraso sobre su horario, después de hacer paradas en los municipios de Sant Andreu de Llavaneres y de Caldes d'Estrac.
La incidencia causó unos retrasos medios de 30 minutos, según Renfe, en los ocho trenes, cuatro en cada sentido, que circularon hasta el final del servicio por este tramo de la línea 1 que acaba en Maçanet. El origen del fallo en el sistema de electrificación se desconocía a la hora de cerrar esta edición, según explicó un portavoz de la operadora.
Publicat: Dimarts 13/02/2007 21:09
Autor: UT596001
El rodalies L'Hospitalet-Terrassa que passa per Sabadell Centre a les 15.06 ha sigut suprimit avui. Per megafonia han avisat, 1 minut abans, que el proper tren que passaria per allà seria a les 15.20, el que va a Manresa i que ha passat amb puntualitat britànica.
Publicat: Dimarts 13/02/2007 21:24
Autor: EUKibo
Si metring..., ara diran que son les obres de l'AVE les causants que un tren s'hagi estat una hora a Mataró amb les llums apagades i gent atrapada a dins...
Jo soc l'unic que ho crec o els directius de RENFE no viatgen en trens de rodalies Barcelona?
Publicat: Dimarts 13/02/2007 21:35
Autor: Guigui
EUKibo ha escrit:Jo soc l'unic que ho crec o els directius de RENFE no viatgen en trens de rodalies Barcelona?
Ni els directius de Renfomentadif ni cap polític. I ni en Rodalies ni en cap altra cosa que no sigui cotxe oficial o avió de primera classe.
Els viatgets inaugurals no són més que tràngols que han de suportar per fer veure de cara a la galeria que també formen part de la massa inerta que els vota.