Francia reconoce saturación de tráfico en el accidente del tren
El ministro de Transportes reconoció que, para este año, se "duplicarán las inversiones" | Siguen hospitalizadas 16 personas, dos de ellas muy graves
Hora i data actual: 22 juny 2026, 10:57
Entrada Autor: metring » 14 jul. 2013, 17:13
Entrada Autor: metring » 24 jul. 2013, 22:37
Entrada Autor: Guigui » 29 jul. 2013, 21:22

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 29 jul. 2013, 21:49
Entrada Autor: oriolp13 » 29 jul. 2013, 22:20
No crec que sigui culpa de l'any ni res. Simplement i per pura coincidència han coincidt tres accidents de tren en molt pot temps (frança, Espanya i Suïssa).Adolescent barceloní ha escrit:Però, i per què tants accidents així de sobte, aquest any 2013? No ho entenc...
Es veu que és veritat, que el 13 és el número de la mala sort...
Entrada Autor: Guigui » 01 ago. 2013, 11:20
Entrada Autor: 437.001 » 02 ago. 2013, 01:17
I Canadà.oriolp13 ha escrit:No crec que sigui culpa de l'any ni res. Simplement i per pura coincidència han coincidt tres accidents de tren en molt pot temps (frança, Espanya i Suïssa).Adolescent barceloní ha escrit:Però, i per què tants accidents així de sobte, aquest any 2013? No ho entenc...
Es veu que és veritat, que el 13 és el número de la mala sort...
Entrada Autor: 437.001 » 02 ago. 2013, 01:20
Entrada Autor: Platanito » 02 ago. 2013, 09:34
Recordeu quan això passava aquí? Cada setmana hi havia alguna enganxada... Vam acabar amb el traspàs de la gestió de Rodalies, tots els túnels de Barcelona amb carril aeri i la devolució exprès...437.001 ha escrit:Cantàbria té un greu problema amb les catenàries.
Entrada Autor: Nozomi » 31 ago. 2013, 06:48
http://english.yonhapnews.co.kr/nationa ... 00315.htmlBullet train collision disrupts Seoul-Busan rail traffic
DAEGU, Aug. 31 (Yonhap) -- Two passenger trains collided Saturday near Daegu Station disrupting rail traffic between Seoul and Busan, authorities said.
The accident, which took place some 300 kilometers southeast of Seoul at 7:15 a.m., involved a KTX bullet train and a Mugungwha passenger train, Korea Railroad Corp. (KOTRAIL) said, adding that no one was seriously injured or killed although some passengers suffered abrasions. All passengers were safely removed from the trains and taken by bus or taxi to nearby East Daegu Station.




Entrada Autor: raulitinbcn » 03 oct. 2013, 20:57
«Ha sido traumático; al chocar nos hemos acordado de la tragedia de Santiago»
Una colisión entre el tren de Cercanías Murcia-Águilas y un camión, a la altura de Pulpí, deja 15 heridos, ninguno de gravedad, doce de los cuales han sido trasladados a centros hospitalarios
Entrada Autor: jaezcurra » 11 oct. 2013, 12:02

Entrada Autor: raulitinbcn » 25 nov. 2013, 21:42



Entrada Autor: raulitinbcn » 01 des. 2013, 15:05

Entrada Autor: UT440_132M » 01 des. 2013, 15:24

Entrada Autor: gatvell » 01 des. 2013, 15:38

Entrada Autor: UT440_132M » 01 des. 2013, 16:06
enllaçada des de: http://www.straitstimes.com/breaking-ne ... y-20131201Torna a “Ferrocarril en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026