Pàgina 44 de 56
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 17 juny 2015, 13:51
				Autor: wefer
				Don Ramón ha escrit: Yo siempre de los siempres que voy por ahí sobran asientos. Si de repente hubiera 8 trenes por hora, por supuesto que llevaría aire. Con 4 trenes por hora, lo mismo que la R4 que tiene más demanda, va que chuta.
És que aquí ja entraríem al per què Renfe s'entesta en posar trens XXL en comptes de posar més freqüències. Concretament a la R2 nord sempre són Civies en doble composició.
8 trens per hora és un tren cada 7,5 minuts, la qual cosa no és cap barbaritat. En canvi Renfe s'entossudeix en posar 4 trens l'hora és a dir només cada 15 minuts, però amb una capacitat totalment fora de mida. Això fa que la capacitat sigui igual que 8 trens en simple, però amb uns horaris molt més penosos per a la gent.
I si parlem de més amunt de Granollers amb un sol tren cada hora els caps de setmana, ja és de traca... et diuen que no hi ha demanda per posar més freqüències però després t'han de col·locar un Civia en doble per no quedar desbordats 
 
Resumeixo: 8 trens per hora a Granollers en hora punta és correcte, simplement cal fer-los d'una mida més racional. No cal desviar R2 a EdF.
 
			 
			
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 17 juny 2015, 14:18
				Autor: Don Ramón
				wefer ha escrit:És que aquí ja entraríem al per què Renfe s'entesta en posar trens XXL en comptes de posar més freqüències. Concretament a la R2 nord sempre són Civies en doble composició.
8 trens per hora és un tren cada 7,5 minuts, la qual cosa no és cap barbaritat. En canvi Renfe s'entossudeix en posar 4 trens l'hora és a dir només cada 15 minuts, però amb una capacitat totalment fora de mida. Això fa que la capacitat sigui igual que 8 trens en simple, però amb uns horaris molt més penosos per a la gent.
I si parlem de més amunt de Granollers amb un sol tren cada hora els caps de setmana, ja és de traca... et diuen que no hi ha demanda per posar més freqüències però després t'han de col·locar un Civia en doble per no quedar desbordats 
 
Resumeixo: 8 trens per hora a Granollers en hora punta és correcte, simplement cal fer-los d'una mida més racional. No cal desviar R2 a EdF.
 
Ok, pero la cosa es: De donde vienen esos 8 trenes? De la R2sud, una de las más demandadas. Imposiblemente pueden ser de medida pequeña, tienen que ser unidades de gran tamaño, sino en el sur irían todos a reventar, porque estamos hablando de prolongar los R2sud hasta Granollers. ¿Sino como igualas la capacidad?
 
			 
			
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 11 jul. 2015, 18:30
				Autor: Carlos González
				He trobat al Facebook una pàgina que està en contra del tancament de l'estació de França i que a més que l'estació L4 que es diu Barceloneta, es canviï de nom.
A veure què n'opineu  
 
https://www.facebook.com/metrobarcelone ... ca?fref=ts 
			 
			
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 11 jul. 2015, 21:38
				Autor: Renfe445
				
Podrien fer que tal com a l'estació de Ciutadella, sota el nom posa "Vila Olímpica", doncs que a l'estació de Barceloneta sigui el mateix.
 
			 
			
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 14 jul. 2015, 19:11
				Autor: iluro
				Hola, 
Això tindrà sentit el dia que es faci un accés a l´ estació de Metro pel costat contrari a l' actual, molt mes proper a L' EdF i un pasadis d' enllaç entre totes dues estacions.
			 
			
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 14 jul. 2015, 19:17
				Autor: Carlos González
				Tindrien que fer un accés desde la parada de Metro a la d'Adif, i que pugui dir-se tal com a dit Renfe445
que l'estació de metro es digui "Barceloneta | Estació de França".
			 
			
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 14 jul. 2015, 20:41
				Autor: Renfe445
				Pero de la estación de la línea 4, cuántos metros hay hasta la Estació de França?
			 
			
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 14 jul. 2015, 20:46
				Autor: Carlos González
				Renfe445 ha escrit:Pero de la estación de la línea 4, cuántos metros hay hasta la Estació de França?
Eso ya no lo sé, pero no creo que sean tantos metros como los enlaces de la Diagonal/Provença
 
			 
			
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 14 jul. 2015, 21:49
				Autor: oriolp13
				Renfe445 ha escrit:Pero de la estación de la línea 4, cuántos metros hay hasta la Estació de França?
Si mires on està la boca del metro quan surts al carrer i on està l'estació de França, veuràs que la distància en línia recta és bastant curta. No crec que, tal i com diuen, sigui més llarg que el L3<>L5 de Diagonal, per exemple.
 
			 
			
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 14 jul. 2015, 22:56
				Autor: wefer
				Renfe445 ha escrit:Pero de la estación de la línea 4, cuántos metros hay hasta la Estació de França?
En línia recta 143 metres. Amb un traçat utilitzable i anant a parar a l'andana de l'estació més propera a la Ronda Litoral, 187 metres.
Per donar una referència, el passadís d'enllaç de Pg. de Gràcia fa 256 metres, força més llarg, mentre que l'enllaç entre la L3 i L5 a Diagonal té la mateixa mida que el que tindria el de l'EdF i la L4.
 
			 
			
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 14 jul. 2015, 23:00
				Autor: Carlos González
				wefer ha escrit:
En línia recta 143 metres. Amb un traçat utilitzable i anant a parar a l'andana de l'estació més propera a la Ronda Litoral, 187 metres.
Per donar una referència, el passadís d'enllaç de Pg. de Gràcia fa 256 metres, força més llarg, mentre que l'enllaç entre la L3 i L5 a Diagonal té la mateixa mida que el que tindria el de l'EdF i la L4.
I què wefer? quina és millor, la línia recta de 143 metres o la de 187 metres????
 
			 
			
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 14 jul. 2015, 23:33
				Autor: wefer
				Carlos González ha escrit:I què wefer? quina és millor, la línia recta de 143 metres o la de 187 metres????
La de 143 seria passant per on ara hi ha els edificis horripilants que van fer fa pocs anys sobre l'antic aparcament de l'estació de rodalies. Tot i que enderrocar-los seria una gran millora per a la ciutat (complementada amb la crucifixió dels arquitectes que els van perpetrar), ho veig força inviable ara mateix. Per tant, ens haurem de conformar amb els 187 metres de l'opció resseguint la Ronda Litoral  

 
			 
			
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 14 jul. 2015, 23:53
				Autor: Adolescent barceloní
				wefer ha escrit:Tot i que enderrocar-los seria una gran millora per a la ciutat (complementada amb la crucifixió dels arquitectes que els van perpetrar)
...i la restauració del que es van carregar de l'Estació de França...
 
			 
			
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 26 set. 2015, 14:26
				Autor: metring
				Siemens instalará el nuevo Centro de Control de Tráfico Centralizado, de la estación de Francia de Barcelona desde donde se gestionarán los servicios de ancho convencional de las cuatro provincias catalanas.
http://www.vialibre-ffe.com/noticias.as ... 821#628940 
			 
			
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 05 gen. 2016, 10:55
				Autor: Sanato
				wefer ha escrit:Tot i que enderrocar-los seria una gran millora per a la ciutat (complementada amb la crucifixió dels arquitectes que els van perpetrar), ho veig força inviable ara mateix. Per tant, ens haurem de conformar amb els 187 metres de l'opció resseguint la Ronda Litoral  

 
Acabades les obres dels nous edificis del C/ Dr. Aiguader, s'ha obert un pas entre aquest carrer (Ronda Litoral, per entendre'ns) i el d'Ocata, que dóna accés a Av. Marquès de l'Argentera...
...tot passant per les restes del baluard descobertes més o menys on hi havia l'estació de rodalies
Per als veïns de la Barceloneta ens permet d'estalviar un minut o dos (en verd) evitant la volta per Pla del Palau (en vermell) 
El que sembla encara més interessant és que a la tanca perimetral de l'EDF ha quedat un "forat" on m'agradaria somniar que hi anirà un accés pel c/ de la Marquesa (cercle verd al mapa), retallant la volta que han de fer els usuaris de la L4, i evitant-nos un parell de minuts més als veïns de la BCNeta
Estaré a l'aguait, a veure com evoluciona...  

I perdoneu la mala qualitat de les imatges
 
			 
			
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 05 gen. 2016, 11:06
				Autor: wefer
				Moltes gràcies per les imatges!
Sanato ha escrit:El que sembla encara més interessant és que a la tanca perimetral de l'EDF ha quedat un "forat" on m'agradaria somniar que hi anirà un accés pel c/ de la Marquesa (cercle verd al mapa), retallant la volta que han de fer els usuaris de la L4, i evitant-nos un parell de minuts més als veïns de la BCNeta
Realment seria un accés molt necessari i que li donaria més utilitat a l'estació. Tot i això, caldria complementar-lo amb un pas sota les andanes en el mateix punt per no haver de donar la volta igualment per accedir a la resta de vies. De fet per sota està ple de passadissos i només caldria condicionar-los, no seria gaire car.
 
			 
			
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 05 gen. 2016, 12:05
				Autor: Adolescent barceloní
				Hi ha algun plànol en detall de l'estació de França, on es vegin els passadissos subterranis?
			 
			
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 07 gen. 2016, 19:10
				Autor: m.h.t.
				Efectivament, sembla el nou "accés Barceloneta" de l'Estació. 

 Està clar que aquest 
forat no és casual i té l'espai suficient per a una barrera tarifària 
(amb diverses validadores). Sembla, doncs, que han trobat la fòrmula per connectar metro i Renfe sense 
(re-)fer el túnel, a peu de carrer. 
L'actuació s'hauria de complementar amb indicacions al carrer, doncs, degut a la 
magnífica disposició dels edificis, es dificulta un enllaç en línia recta i ben visible des de la boca de metro. Adjunto plànol del trajecte més curt 
(200 m) a partir d'ara, que retalla en 100m el trajecte actual 
(300m) fins l'accés Marquès de l'Argentera.
			
		
				
			
 
			- Enllaç més curt Barceloneta-EdF "nou accés"
 			- EdF-Bcneta_sat(2).jpg (73.4 KiB) Visualitzat 10826 cops
 
		
		
		
			 
			
		
				
			
 
			- Enllaç més curt Barceloneta-EdF "nou accés"
 			- EdF-Bcneta_map(2).jpg (45.24 KiB) Visualitzat 10826 cops
 
		
		
		
			 
La Barceloneta recupera, doncs, l'accés directe al tren 
28 anys després, quan la 
reforma olímpica va enderrocar l'estació de Rodalies el 1988; a través de la qual s'accedia també a l'EdF. Des de llavors, tant el barri com el metro van quedar 
d'esquenes a l'estació. Situació que es pot revertir de tractar-se del nou accés. 

 
			 
			
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 07 gen. 2016, 20:43
				Autor: Renfe451
				Ara entenc aquesta reforma que vaig veure fa un parell de dies. Bona notícia doncs!  

 
			 
			
					
				Re: Futur de l'estació de França
				Publicat: 10 gen. 2016, 19:05
				Autor: m.h.t.
				ATENCIÓ!! 
 Avisen pel 
grup de Facebook comentat més amunt que 
els accessos a l'estació seran tancats amb barrera tarifària. Adif vol acabar, així, amb el frau a l'EdF:
Erik Tarazona ha escrit:Tinc entès que aquest any volen tancar els accesos posant portes-barrera tarifària com al Metro segons l'Adif. Ho tenen en curs ja i només falta posar-hi data d'execució d'inici d'obra.
Ara quadra tot més. Per això encara el 
suposat nou accés es troba barrat amb tanques d'obra. La instal·lació de validadores es duria a terme simultàniament.
Adif va canviar fa 5 anys les validadores 
(instal·lant unes noves compatibles amb la T-Mobilitat contact-less) i va obrir els accessos laterals 
(tancats fins llavors) però el frau a l'estació continua sent alt. Queda poc temps, doncs, per poder accedir a l'estació només per visitar-la sense viatjar.