Us informo, que desde fa aproximadament dues setmanes, hi han estacionades a la via VI del Vendrell, 8 plataformes carregades amb travesses polivalents, per efectuar el triple fil.
Desconec quan començaran la substitució d aquestes i en quin sentit ho faran.
Segons tinc entès, sols hi haurà una via dotada del triple fil, el que crec que serà un merder amb el volum de trens que hi correran...
Si hi ha alguna novetat, us ho faré saber.






