Als defensors de l'opció C. No heu pensat mai en els milers de ciutadans, principalment, gent gran que no usa mai el metro? I el bus i més actualment el tram és la seva única manera de transport per Barcelona? No esteu farts dels sistema ineficaç del bus per la Diagonal. No trobeu que la Diagonal fa pena en el seu estat actual? Quin problema hi ha en que una empresa privada pugui gestionar un tramvia si com ho ha demostrat fins ara ho fa molt be i és el transport públic més ben valorat?
Heu travessat la Diagonal de punta a punta? Jo ho vaig fer una temporada en cotxe, i era una ***** sincerament, moltes vegades acabava anat pels carrers de l'eixample. Quin sentit te un túnel sota la Diagonal en contraposició a un sistema molt mes barat com el tram? Somnio amb una Diagonal humanitzada, bulevard o rambla, més igual. Els barcelonins heu perdut el nord i voleu l'opció C? Be, que guanyi l'opció C i els diners que s'estalviem hi inverteixin en transport public (inclòs tram privat) fora de Barcelona, que també el necessitem i molt, molt mes que un túnel de metro per la Diagonal, que no som al 1974,
Au, m'he quedat a gust amb tots els disbarats que es diuen aqui
Aqui la cagada és de l'Hereu per fer una consulta i no tirar pel dret com s'ha fet i es farà en totes les altres obres públiques. I estalviar-nos aquesta imatge de cutre que s'esta donant la consulta i que si que costa uns diners innecessaris. Total faran el que voldran.
Un usuari de l'estafa pública més gran del nostre pais: Renfe - Rodalies de Catalunya o com el vulguin disfressar