Retards a la línia C6 de Rodalies València per fortes pluges a la zona de Castelló.
I...
Interromput el servei ferroviari a tot el Llenguadoc-Rosselló, i evidentment també els tranvies de Montpeller.
Montpeller està sota quasi un metre d'aigua: s'ha desbordat el riu Lez.
Risc de desbordament dels rius Orb (a Besiers) i Hérault (a Agde).
Departament de l'Hérault (Montpeller, Sète, Agde, Besiers) en alerta vermella.
Departaments de Pirineus Orientals (Perpinyà), Aude (Carcassona, Narbona), Gard (Nimes, Alès), Lozère (Mende, Marvejols, Langogne) en alerta taronja.
A la regió Midi-Pyrénées, departament de l'Aveyron (Rodez, Millau, Sévérac le Château) en alerta taronja també.
Es desaconsella viatjar pel Llenguadoc.
Desconec quin és l'estat de les coses per la banda de Puigcerdà, Foix i Toulouse, no sé si pot ser un itinerari alternatiu adient, si algú té més informacions, s'agraeixen.








