Dia mogudet a Rodalies València. Bé, igual que aquests últims mesos (especialment maig).
Hui pel matí, el segon tren València - Castelló (ix a les 6.50) ha estat suprimit. Els passatgers han hagut d'agafar el de les 7.08, que, excepcionalment, ha parat a totes les estacions.
A la mateixa hora, el tren de la C6 Castelló - València que ix a les 6:50 ha estat fins a les 7:05 apagat sense maquinista ni res i els passatgers estaven a l'andana esperant sense cap informació. Finalment, a les 7:05 ha eixit amb 15 minuts de retard, com passa des de fa uns dies.
Durant tota la setmana, estan fent obres entre València-Cabanyal i El Puig de Santa Maria i hi ha via única, la qual cosa provoca retards, òbviament. Alguns exemples:
C6 València-Nord (07.08) - Castelló (08.21): retard de 10 minuts.
C6 València-Nord (07.30) - Castelló (08.54): retard de 20 minuts.
Regional Tortosa - València-Nord (09.11): retard de 10 minuts.
C6 Castelló (07.35) - València-Nord (08.59): retard de 10 minuts.
Regional València-Nord (08.05) - Tortosa: retard de 10 minuts.
C6 Castelló (08.25) - València-Nord (09.47): retard de 15 minuts.
C6 València-Nord (09.05) - Castelló (10.29): retard de 20 minuts.
Regional València-Nord (09.17) - Zaragoza: retard de 15 minuts.
Regional Zaragoza - València-Nord (10.10): retard de 20 minuts.
C6 Vallència-Nord (11.00) - Castelló (12.11): retard de 30 minuts.
A migdia hi ha problemes a la C2. Es suprimeix un tren, un Civis para a totes les estacions i hi ha més retards.
C2 L'Alcúdia de Crespins (13.33) - València-Nord (14.30): suprimit.
C2 Xàtiva (14.01) - València-Nord (14.45): era un Civis, però ara para a totes les estacions per substituir el tren anterior (que eixia de l'Alcúdia...).
C2 València-Nord (13.23) - L'Alcúdia de Crespins (14.20): retard de 15 minuts.
Més tard, un Regional Tortosa - València-Nord circula 10 minuts tard.
Seguim. Ara toca la C1, per avaria d'un tren:
C1 València-Nord (15.11) - Gandia (16.09): retard de 25 minuts.
C1 València-Nord (15.26) - Gandia (16.30): retard de 20 minuts.
I per últim (de moment...), avaria de la infraestructura a l'Estació del Nord i retards diversos, relacionats o no:
C6 València-Nord (15.50) - Castelló (17.00): retard de 20 minuts.
C2 L'Alcúdia de Crespins (16.03) - València-Nord (17.05): retard de 15 minuts.
C1 Gandia (15.55) - València-Nord (16.51): retard de 15 minuts.
C1 Gandia (16.25) - València-Nord (17.21): retard de 20 minuts.
C1 Gandia (16.55) - València-Nord (16.56): retard de 15 minuts.
Regional València-Nord (16.41) - Aranjuez: retard de 10 minuts.
C1 València-Nord (17.11) - Gandia (18.09): retard de 20 minuts per "rotació de material".
👍0👎0