Escara que sigui Barcelona-La Tour de Carol...
Grasies...
Hora i data actual: 25 juny 2026, 16:19

Entrada Autor: ElDesi1994 » 04 des. 2009, 17:21

Entrada Autor: UT440_132M » 04 des. 2009, 18:12

Entrada Autor: ElDesi1994 » 04 des. 2009, 18:20

Entrada Autor: ElDesi1994 » 04 des. 2009, 23:40

Entrada Autor: 122-042-132 » 05 des. 2009, 09:01
Entrada Autor: Guigui » 05 des. 2009, 17:49

Entrada Autor: Tony M. Nyphot » 06 des. 2009, 11:23

Entrada Autor: ElDesi1994 » 06 des. 2009, 13:01
Si, és veritat.Guigui ha escrit:En aquest cas, sí. La línia de Puigcerdà més amunt de Vic es troba en un buit tan gran que el web de Renfe és incapaç de classificar-la. No està englobada en la informació de rodalia, ni les estacions apareixen a les relacions d'MD i LD.

Entrada Autor: trensmat » 07 des. 2009, 16:50
Estaria be que la línia L'Hospitalet - La Tour de Carol que fos un altre cop MD, no us sembla be.Guigui ha escrit:En aquest cas, sí. La línia de Puigcerdà més amunt de Vic es troba en un buit tan gran que el web de Renfe és incapaç de classificar-la. No està englobada en la informació de rodalia, ni les estacions apareixen a les relacions d'MD i LD.

Entrada Autor: ElDesi1994 » 07 des. 2009, 17:08
La veritat es que ho desitjo desde fa temps, encara que fa poc que ja es va pensar:trensmat ha escrit:Estaria be que la línia L'Hospitalet - La Tour de Carol que fos un altre cop MD, no us sembla be.

Entrada Autor: liniadelRipollés » 08 des. 2009, 10:04
Jordi Freixas ha escrit:Precísament ho vaig matitzar fa uns quants dies en un altre fil. La Línia de Puigcerdà es troba en una situació de provisionalitat permanent a la qual se li hauria de començar a donar solució JA.

Entrada Autor: Vilarrubla » 08 des. 2009, 10:29

Entrada Autor: ElDesi1994 » 08 des. 2009, 10:46
Tindrien que posar trens més comodes (Categoria mitjana distancia) amb seients més tous, com les 470.Vilarrubla ha escrit:Sobre a que torni a ser MD... que canviaria? Quines millores hi hauria? N'hi hauria? Perquè llavors és igual que sigui MD, R o P
Entrada Autor: Guigui » 08 des. 2009, 11:48
Entrada Autor: Jordi Freixas » 08 des. 2009, 19:50
Efectivament, els preus per els trajectes que inclouen el tram Vic - La Tor de Querol no consten per enlloc. Però les estacions d'aquest tram estan integrades a la llista d'estacions de Rodalies-Barcelona (la qual pot crear també mals entesos).Guigui ha escrit:No està englobada en la informació de rodalia, ni les estacions apareixen a les relacions d'MD i LD.
Entrada Autor: Guigui » 08 des. 2009, 20:01
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026