Pàgina 1 de 1
Maqueta Sagrera-AVE al Club Natació Sant Andreu
Publicat: 22 gen. 2010, 18:18
Autor: metring
He llegit al 20 minutos a l'edició en paper de Barcelona, que al Club de Natació Sant Andreu, s'exposa una maqueta de 22 metres del ordenament ferroviari de la futura estació de Sagrera. Algú l'ha vist?
👍65👍0👎0
Re: Maqueta Sagrera-AVE al Club Natació Sant Andreu
Publicat: 22 gen. 2010, 18:29
Autor: aim
No l'he vist (en aquesta localització), però és la mateixa maqueta que va realitzar l'AFB i que es va exposar a la Fabra&Coats i més endavant al Fòrum. Van haver de buscar una nova localització donat que ara a l'edifici del Fòrum s'hi està muntant el nou museu de ciències naturals.
👍0👎0