Motius per la utilització del transport privat
Publicat: 01 març 2010, 17:14
Aquí una nova enquesta abans de res i en el cas que algú tingui dubtes por l'interpretació de l'enquesta em refereixo als casos en què agafeu el cotxe i la moto en comptes del transport públic, ja sigui conduint o bé com a acompanyants, com és lògic hi haurà molts forumaires a qui els valgui més d'una resposta en aquests casos s'ha de triar la raó més freqüent.
Sempre que sigui possible la resposta s'hauria de basar en el vostre desplaçament habitual, si la persona no fa servir el transport privat en el seus desplaçaments habituals, caldrà indicar el motiu d'utilitzar el transport privat en els casos en què ho fa, malgrat tot es demana obviar els casos que resultin ancedòtics.
En el cas que el desplaçament habitual suposi la utilització combinada del transport públic i el privat doneu el motiu de l'ús del transport privat a l'etapa corresponent.
Sempre que sigui possible la resposta s'hauria de basar en el vostre desplaçament habitual, si la persona no fa servir el transport privat en el seus desplaçaments habituals, caldrà indicar el motiu d'utilitzar el transport privat en els casos en què ho fa, malgrat tot es demana obviar els casos que resultin ancedòtics.
En el cas que el desplaçament habitual suposi la utilització combinada del transport públic i el privat doneu el motiu de l'ús del transport privat a l'etapa corresponent.
, per si això fos poc la connexió entre línies per a desplaçaments que no tinguin com a origen ni destinació Barcelona és penosa, si una cosa positiva té el transport nocturn és que el temps de viatge sol ser força acceptalbe si bé, la seva irregularitat és un problema greu en alguns corredors degut a la seva saturació especialment els caps de setmana incrementat pel fet de viatjar tothom amb bitllet senzill, en alguns corredors aquest motiu pot suposar tranquil·lament retards propers a una hora al final de la jornada.