Deixadesa a les estacions d'ADIF: Sant Andreu Arenal
Publicat: 20 feb. 2011, 21:07
Avui, mentre estava de camí cap a la nova La Sagrera-Meridiana em mirava l'estació de Sant Andreu Arenal. S'ha de reconèixer que en els últims anys ha anat millorant, lentament però millorant. Encara falta molt per fer, com adaptar-la per PMR o apujar les andanes. I, per què no, estudiar fer un nou vestíbul pel costat de Can Dragó per millorar la comunicació de Nou Barris i Sant Andreu.
La qüestió és que m'ha cridat l'atenció el fet que s'havia millorat la il·luminació en aquesta estació, que abans era molt deficient (com a gairebé totes les estacions soterrades d'ADIF Barcelona que són autèntiques coves). La millora es deuria fer segurament amb motiu del passat tall per obres que feia finalitzar totes les línies en aquesta estació. Doncs bé, mireu en quin estat es troba la nova il·luminació:
No sé si s'aprecia bé, però la qüestió és que més de la meitat dels llums que es van instal·lar, ja no funcionen, i ningú s'ha preocupat de canviar-los.
Que les coses que fa anys que estan funcionant al final s'espatllin i s'hagin de canviar és normal, però que coses que són noves i que han costat un dineral, ja no funcionin simplement perquè no hi ha ningú que passi a canviar els fluorescents, em sembla patètic.
Tot això, suposant que no sigui només un problema puntual. Però coneixent ADIF/Renfe i la seva forma de fer, té pinta de ser un dels molts exemples de la seva mala gestió. I n'hi ha de molt més greus, això segur.
La qüestió és que m'ha cridat l'atenció el fet que s'havia millorat la il·luminació en aquesta estació, que abans era molt deficient (com a gairebé totes les estacions soterrades d'ADIF Barcelona que són autèntiques coves). La millora es deuria fer segurament amb motiu del passat tall per obres que feia finalitzar totes les línies en aquesta estació. Doncs bé, mireu en quin estat es troba la nova il·luminació:
No sé si s'aprecia bé, però la qüestió és que més de la meitat dels llums que es van instal·lar, ja no funcionen, i ningú s'ha preocupat de canviar-los.
Que les coses que fa anys que estan funcionant al final s'espatllin i s'hagin de canviar és normal, però que coses que són noves i que han costat un dineral, ja no funcionin simplement perquè no hi ha ningú que passi a canviar els fluorescents, em sembla patètic.
Tot això, suposant que no sigui només un problema puntual. Però coneixent ADIF/Renfe i la seva forma de fer, té pinta de ser un dels molts exemples de la seva mala gestió. I n'hi ha de molt més greus, això segur.

