Increpat pel motorista
Publicat: 23 juny 2011, 02:02
Hola! Escric més ben aviat poc en aquest forum, pero el llegeixo bastant i volia explicar la incidéncia que he patit avui al metro.
Viatjava a la L5 i com bon amant del ferrocarils que soc, viatjava observant la cabina del motorista, jo restava recolçat a la primera barra que hi ha, la més propera a la cabina, però snse arribar a mirar directament a través del vidre.
La cosa es que en arribar a l'estació del Carmel, el tren ha frenat de cop i ens hem quedat clavats a la meitat de l'andana (cosa que no m'explico, ja que viatjavem amb l'ATO) i ha saltat a la cabina una alarma que deia: Rearmar Lazo de Freno, s'ha encés la corresponent llum a la cabina i a començat a sonar un avisador acústic.
En aquest moment, varies senyores que viatjaven al mateix comboi i que esperaven sortir a l'andana han fet comentaris diversos sobre la incidénca del tipus: "Es que esto hoy en día como esta tan automatizado....".
Total, que tal com sortim de l'estació (i aquí ve el kit de la qüestió) el motorista m'escridassa desde dins de la cabina i sense deixar de mirar cap endavant: "Payaso! ¿Pero tu que miras? Fantasma, pero tu que te has creído?". I un seguit d'insults.
Jo m'he quedat totalment perplex i sense saber que fer.
El més llógic hagués estat haver agafat el número de torn, però com estava tant "traumatitzat" m'he baixat a la següent parada i ja no hi he pensat més.
Em sembla increïble la educació i professionalitat d'alguns dels motoristes.
Viatjava a la L5 i com bon amant del ferrocarils que soc, viatjava observant la cabina del motorista, jo restava recolçat a la primera barra que hi ha, la més propera a la cabina, però snse arribar a mirar directament a través del vidre.
La cosa es que en arribar a l'estació del Carmel, el tren ha frenat de cop i ens hem quedat clavats a la meitat de l'andana (cosa que no m'explico, ja que viatjavem amb l'ATO) i ha saltat a la cabina una alarma que deia: Rearmar Lazo de Freno, s'ha encés la corresponent llum a la cabina i a començat a sonar un avisador acústic.
En aquest moment, varies senyores que viatjaven al mateix comboi i que esperaven sortir a l'andana han fet comentaris diversos sobre la incidénca del tipus: "Es que esto hoy en día como esta tan automatizado....".
Total, que tal com sortim de l'estació (i aquí ve el kit de la qüestió) el motorista m'escridassa desde dins de la cabina i sense deixar de mirar cap endavant: "Payaso! ¿Pero tu que miras? Fantasma, pero tu que te has creído?". I un seguit d'insults.
Jo m'he quedat totalment perplex i sense saber que fer.
El més llógic hagués estat haver agafat el número de torn, però com estava tant "traumatitzat" m'he baixat a la següent parada i ja no hi he pensat més.
Em sembla increïble la educació i professionalitat d'alguns dels motoristes.