Titols propis sarbus
Publicat: 24 oct. 2012, 10:11
Segons m'ha comentat un conductor, a partir de dilluns vinent, a les línies de sarbus, a mes del bitllet senzill, títols atm, els mateixos conductors posaran a la venda títols propis de sarbus, t-10 1 i 2 zones, amb preus d'uns 8,5€ i 15€. Son les mateixes que es venen a la línia a1, entre Sabadell i bcn. Cada línia tindrà la seva pròpia tarja, i com es natural, nomes son valides per a línies de sarbus. No li vaig preguntar si per exemple es pot fer servir d'un c1 a un b2, per exemple.
Personalment, no crec que els títols a la línia c1, tinguin gaire demanda, si potser t’estalvies 1€ o un 1,5€, si son diners, però la gent esta molt acostumada a la targes verdes, i qui vagi a Sabadell, moltes vegades agafa Renfe, tus o FGC, o altres línies de sarbus, sagales… El temps ho dirà.
Personalment, no crec que els títols a la línia c1, tinguin gaire demanda, si potser t’estalvies 1€ o un 1,5€, si son diners, però la gent esta molt acostumada a la targes verdes, i qui vagi a Sabadell, moltes vegades agafa Renfe, tus o FGC, o altres línies de sarbus, sagales… El temps ho dirà.

