Santi Vila presentarà dijous la integració tarifària fins Osona nord
És una de les principals reivindicacions dels usuaris del tren
Redacció | Actualitzat el 03/12/2014 a les 16:23h
Arxivat a: Societat, tren, Santi Vila, Rodalies
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, presentarà aquest dijous 4 de desembre l’ampliació dels sistema tarifari integrat a les comarques del Ripollès, Osona (a partir de Vic) i el Berguedà. La presentació de la mesura, una de les qüestions més reivindicades dels usuaris de la línia, es realitzarà a la sala d'actes del de Territori i Sostenibilitat, a Barcelona.





