La protesta començarà el 28 de juliol i s'allargarà fins al desembre
http://www.ara.cat/societat/empleats-ca ... 16153.html
S'estan acumulant moltes vagues per manca de personal, conflictes laborals, etc. -en resum, garreperia de costs- a la mamella que alimenta Aena. Digueu-me malpensat, però no em sembla pas casualitat, estant la situació política com està.

