2021: hauran esdeveniments aquest any?
Publicat: 10 gen. 2021, 16:09
Enceto fil per tractar el tema d'esdeveniments relacionats amb els aficionats als transports, com Lleida Exporten, altres sobre maquetisme, trenets com l'Oreneta, Cornellà, Sabadell, Palau i Solità-Plegamans, sortides de trens o de cotxes històrics, festes del tren a l'octubre, etc.
El calendari de la FCAF encara no s'ha actualitzat, i amb la que està caient és normal. Pinten bastos per poder organitzar cap esdeveniment que probablement s'hagi de suspendre en poc temps. Creieu que passat l'estiu és possible que s'arribi a celebrar algún? Teniu coneixement d'esdeveniments virtuals propers, com el de la xerrada dels Enginyers sobre el metro?
El calendari de la FCAF encara no s'ha actualitzat, i amb la que està caient és normal. Pinten bastos per poder organitzar cap esdeveniment que probablement s'hagi de suspendre en poc temps. Creieu que passat l'estiu és possible que s'arribi a celebrar algún? Teniu coneixement d'esdeveniments virtuals propers, com el de la xerrada dels Enginyers sobre el metro?