Pàgina 1 de 4
Viatge a Saragossa, Osca, ànecs TRD, regionals
Publicat: 17 des. 2005, 00:43
Autor: josep_serre
Parlant amb un altre usuari d'aquest fòrum de fer una escapada a Saragossa en un dissabte o en un diumenge, després de diverses possibilitats vam pensar en un programa que permeti fer el trajecte Saragossa Barcelona per Casp, el recorregut entre Lleida i Saragossa amb el tren d'Alta Velocitat construït per Talgo, ànec/pato, i que a més inclou altres alicients complementaris com fer el recorregut en tren regional per Manresa, així com el recorregut Saragossa osca en TRD.
El programa que més o menys hem acordat seria:
Barcelona Lleida per Manresa en regional 8:00- 11:52
Lleida Saragossa en AVE 12:45-13:31
Saragossa Osca en TRD 14:00-14:40
Osca Saragossa en TRD 15:50-16:30
Saragossa Barcelona per Casp en Catalunya Exprés 16:50-21:38
Tenen reserva obligatòria de plaça els trens AVE i TRD però en el cas dels TRD és poc probable que ens quedéssim sense plaça si arribéssim a l'últim moment, per altra banda sóc partidari d'evitar trens amb reserva obligatòria per evitar d'obligar a la gent a comprometre's a la trobada.
Preus: Tarifa general, carnet jove
Barcelona Lleida 8,50€ 6,8€
Lleida Saragossa 25€ 18,75€
Saragossa Osca 5,75€ 4,60€
Osca Saragossa 5,75€ 4,60€
Saragossa Barcelona 19,45€ 15,60€
Total: 64,45€ 50,35€
El viatge es pot fer tant en dissabte com en diumenge i la data seria probablement cap al febrer.
👍0👎0
Publicat: 17 des. 2005, 01:22
Autor: wefer
Compteu amb mi. Això sí, que quedi clar que a Saragossa-Delicias hi serem poca estoneta i de dia, que la última vegada ja vaig passar prou fred. En aquella estació només hi poden sobreviure els pingüins... bé, i algun ànec congelat
👍120👍0👎0
Publicat: 17 des. 2005, 08:17
Autor: UT596001
Jo també m'hi apuntaria. Per les dates que s'apunten, seria una bona forma de celebrar els 18...
Sobre el fred, jo he passat molt més fred esperant la Vallesana a l'estació d'autobusos de Sabadell que no pas a Saragossa.
👍0👎0
Publicat: 17 des. 2005, 09:19
Autor: abegot
Jo, m'apunto, sempre i quan no passem a l'abril que tinc programat un viatge a Huelva, ....
👍0👎0
Publicat: 17 des. 2005, 16:11
Autor: Trenscat
Jo en principi també m'hi apunto, tot i que evidentment estarà en funció de la data final escollida.

👍0👎0
Publicat: 17 des. 2005, 16:31
Autor: liniadelRipollés
Si no es gira res en contra, m'agrada.
👍0👎0
Publicat: 17 des. 2005, 19:20
Autor: marcel
Jo també m'apunto si no hi ha res en contra
👍0👎0
Publicat: 17 des. 2005, 21:17
Autor: liniadelRipollés
marcel ha escrit:Jo també m'apunto si no hi ha res en contra
Jo començaria a Terrassa demanant un bitllet directe a Saragossa, a veure què tal.
👍0👎0
Publicat: 17 des. 2005, 22:39
Autor: UT596001
liniadelripolles ha escrit:Jo començaria a Terrassa demanant un bitllet directe a Saragossa, a veure què tal.

👍0👎0
Publicat: 17 des. 2005, 23:34
Autor: entfe001
liniadelRipollés ha escrit:Jo començaria a Terrassa demanant un bitllet directe a Saragossa, a veure què tal.
I jo demanaré a Saragossa bitllet a Sant Jordi Desvalls
Per part meva hauria de ser cap al febrer (més o menys per les dates de la visita a Tolosa de Llenguadoc

)
👍0👎0
Publicat: 18 des. 2005, 14:32
Autor: Trenscat
liniadelRipollés ha escrit:marcel ha escrit:Jo també m'apunto si no hi ha res en contra
Jo començaria a Terrassa demanant un bitllet directe a Saragossa, a veure què tal.
Si clar, demanant un bitllet Terrassa-Saragossa amb tarifa Regional+AVE no?

👍0👎0
Publicat: 18 des. 2005, 15:46
Autor: liniadelRipollés
Poques bromes tu, que acabo d'ampliar la col.lecció amb un Sants-La Tor de Querol, format Grans Línies.
👍0👎0
Publicat: 21 des. 2005, 17:01
Autor: marcel
Ja que demanem un Terrassa - Saragossa posem'hi alguna tarifa "de les bones"!! jeje

👍0👎0
Publicat: 04 gen. 2006, 23:39
Autor: entfe001
Crec que comença a ser hora de concretar alguna data per aquesta sortida.
Proposo l'últim cap de setmana de gener.
👍0👎0
Publicat: 04 gen. 2006, 23:56
Autor: aarongilp
Pressupost massa elevat. Ho sento. A més, si vaig a la del Tren Groc no puc anar a aquesta, i viceversa...
👍0👎0
Publicat: 05 gen. 2006, 00:06
Autor: entfe001
Rectifico
Primera setmana de febrer.
👍0👎0
Publicat: 05 gen. 2006, 00:16
Autor: wefer
OK, concretem una mica més. Què tal el
dissabte 4 de febrer?
👍120👍0👎0
Publicat: 05 gen. 2006, 00:28
Autor: josep_serre
Per mi fantàstic, ja que prefereixo que sigui en dissabte.
👍0👎0
Publicat: 05 gen. 2006, 00:29
Autor: UT596001
A mi en principi em va bé.
👍0👎0
Publicat: 05 gen. 2006, 00:32
Autor: entfe001
Perfecte.
Ara queda decidir procediment per a l'obtenció dels bitllets amb reserva.
👍0👎0