Trens històrics del metro de París
Publicat: 16 feb. 2006, 00:48
En el viatge a Queralbs en cotxe saló vaig comentar a la gent què els semblaria un viatge a París per agafar allà un tren històric del metro.
En aquell moment la gent va comentar que els semblava un viatge molt llarg i costós però malgrat tot jo em vaig comprometra a fer les gestions per tal d'informar-me'n.
Així que poc després vaig contactar amb ADEMAS que és l'associació que gestiona el tren històric Sprague Thomson i se'm va contestar que en aquell moment ho tenien ple fins el primer trimestre de 2006, ara fa poc m'han escrit dient que el 25 de febrer una associació organtiza un viatge.
Els viatges que organitza ADEMAS recorren la xarxa de metro amb els ramals d'enllaç i les estacions tancades o que mai s'han arribat a obrir i es fan durant la nit.
El viatge del 25 de febrer comença a les 20H i acaba a mitjanit.
En aquest cas el viatge costa 30€ i els normals d'ADEMAS en costen 43€ incloent l'esmorzar de l'endemà.
Bé, els imports d'aquests viatges que jo i vosaltres creureu que són elevats, no són molt significatius tenint en compte el viatge que ja suposa anar a París.
No es tracta aquest missatge d'organitzar anar a París el 25 de febrer que crec que és materialment impossible d'organitzar, senzillament veure quanta gent hi aniria si se n'organitzés un amb una mica més de temps.
En aquell moment la gent va comentar que els semblava un viatge molt llarg i costós però malgrat tot jo em vaig comprometra a fer les gestions per tal d'informar-me'n.
Així que poc després vaig contactar amb ADEMAS que és l'associació que gestiona el tren històric Sprague Thomson i se'm va contestar que en aquell moment ho tenien ple fins el primer trimestre de 2006, ara fa poc m'han escrit dient que el 25 de febrer una associació organtiza un viatge.
Els viatges que organitza ADEMAS recorren la xarxa de metro amb els ramals d'enllaç i les estacions tancades o que mai s'han arribat a obrir i es fan durant la nit.
El viatge del 25 de febrer comença a les 20H i acaba a mitjanit.
En aquest cas el viatge costa 30€ i els normals d'ADEMAS en costen 43€ incloent l'esmorzar de l'endemà.
Bé, els imports d'aquests viatges que jo i vosaltres creureu que són elevats, no són molt significatius tenint en compte el viatge que ja suposa anar a París.
No es tracta aquest missatge d'organitzar anar a París el 25 de febrer que crec que és materialment impossible d'organitzar, senzillament veure quanta gent hi aniria si se n'organitzés un amb una mica més de temps.