Mala organització a l'espectacle "Red Bull"
Publicat: 06 maig 2006, 22:51
Hola, avui he anat a veure l'espectacle d'avionetes de Red Bull, del qual em vull queixar de la mala organització.
Cotxes: per als vehicles privats, per anar a Bogatell vaig trigar 2 hores a causa de les caravanes i aglomeracions. Després van tancar les sortides 21, 22, 23 i més tard la 24 del cinturó del litoral. L'aparcament, escas, per no dir nul donç vaig tenir que aparcar a Sant Adrià.
Caminant: valles per tot arreu, pero perque si, i motos de la policia per la vorera pitant i queixant-se als peatons, que estem an el nostre dret de anar per la vorera:
L'espectacle: Bonic pero mal organitzat, ja que hi van preparar poc espai per a tanta gent, jo vaig ser afortunat en posició, estava on despegaven les avionetes
. Si van preveure tanta gent a causa del triomf a Londres i a París, perque no ho van fer en un lloc més espaciós?
Transport públic: la L4 no sé, pero el Trambesòs anava petat, la gran quantitat de cotxes no el deixava passar, les parades estaven pleníssimes i el tramvia tothom apretat, igual que el 3 d'abril de 2004 al Trambaix.
Tornada en Cotxe: per a la gent del llobregat, hem estat 2 hores i mitja a una caravana infinita, accidents, a tope, i ja es feia de nit!
La mala organització em guia a no tornar mai més duran la fira d'abril i Red Bull a aquella zona.
Cotxes: per als vehicles privats, per anar a Bogatell vaig trigar 2 hores a causa de les caravanes i aglomeracions. Després van tancar les sortides 21, 22, 23 i més tard la 24 del cinturó del litoral. L'aparcament, escas, per no dir nul donç vaig tenir que aparcar a Sant Adrià.
Caminant: valles per tot arreu, pero perque si, i motos de la policia per la vorera pitant i queixant-se als peatons, que estem an el nostre dret de anar per la vorera:
L'espectacle: Bonic pero mal organitzat, ja que hi van preparar poc espai per a tanta gent, jo vaig ser afortunat en posició, estava on despegaven les avionetes
Transport públic: la L4 no sé, pero el Trambesòs anava petat, la gran quantitat de cotxes no el deixava passar, les parades estaven pleníssimes i el tramvia tothom apretat, igual que el 3 d'abril de 2004 al Trambaix.
Tornada en Cotxe: per a la gent del llobregat, hem estat 2 hores i mitja a una caravana infinita, accidents, a tope, i ja es feia de nit!
La mala organització em guia a no tornar mai més duran la fira d'abril i Red Bull a aquella zona.