Nadal demana a Acesa supressió peatges troncals Tarragona
Publicat: 16 ago. 2006, 23:39
16/08/2006 18.35
Tarragonès // Tarragona
Nadal demana a Acesa que suprimeixi els peatges troncals de Tarragona abans del pròxim estiu
mida del text
El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, assegura que ha demanat a la concessionària de l'autopista AP-7, Acesa, que suprimeixi els peatges troncals a tota la via al pas per Tarragona abans del proper estiu. Nadal ho justifica per la situació de col·lapse que creen aquestes instal·lacions. Nadal creu que això és factible malgrat que aleshores encara no s'hagi completat l'ampliació de la via.
En concret, s'espera que en "uns 10 mesos" es puguin suprimir aquestes barreres perquè "no té sentit" que es mantinguin si "provoquen col·lapses gairebé cada dia". Nadal preveu que abans de l'estiu que ve ja no hi hagi peatges en aquest tram de l'AP-7 tot i que aleshores encara no s'hauran acabat del tot les obres de construcció d'un tercer carril.
Justament aquesta ampliació s'ha signat aquest mateix dimecres en un conveni entre Abertis i Acesa per a la construcció del carril. L'acte, que s'ha fet a Tarragona, ha comptat amb la presència del conseller. I és que allà també ha firmat un conveni per traspassar a la Generalitat les carreteres gestionades per la Diputació que pertanyen a la xarxa comarcal i delegar a la Diputació les de funcionalitat local.
El conveni també preveu una inversió de 10 milions d'euros en els propers cinc anys per realitzar la millora de la xarxa viària a Tarragona.
http://www.telenoticies.cat/pnoticies/n ... int=140925
Tarragonès // Tarragona
Nadal demana a Acesa que suprimeixi els peatges troncals de Tarragona abans del pròxim estiu
mida del text
El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, assegura que ha demanat a la concessionària de l'autopista AP-7, Acesa, que suprimeixi els peatges troncals a tota la via al pas per Tarragona abans del proper estiu. Nadal ho justifica per la situació de col·lapse que creen aquestes instal·lacions. Nadal creu que això és factible malgrat que aleshores encara no s'hagi completat l'ampliació de la via.
En concret, s'espera que en "uns 10 mesos" es puguin suprimir aquestes barreres perquè "no té sentit" que es mantinguin si "provoquen col·lapses gairebé cada dia". Nadal preveu que abans de l'estiu que ve ja no hi hagi peatges en aquest tram de l'AP-7 tot i que aleshores encara no s'hauran acabat del tot les obres de construcció d'un tercer carril.
Justament aquesta ampliació s'ha signat aquest mateix dimecres en un conveni entre Abertis i Acesa per a la construcció del carril. L'acte, que s'ha fet a Tarragona, ha comptat amb la presència del conseller. I és que allà també ha firmat un conveni per traspassar a la Generalitat les carreteres gestionades per la Diputació que pertanyen a la xarxa comarcal i delegar a la Diputació les de funcionalitat local.
El conveni també preveu una inversió de 10 milions d'euros en els propers cinc anys per realitzar la millora de la xarxa viària a Tarragona.
http://www.telenoticies.cat/pnoticies/n ... int=140925