Pàgina 1 de 1
Tarifa Congressos Fires
Publicat: 25 set. 2006, 16:59
Autor: liniadelRipollés
del 26 de setembre al 2 d'octubre per a trens amb origen/destinació Girona.
Imprescindible emplenar el val.

👍0👎0
Publicat: 25 set. 2006, 17:01
Autor: entfe001
A veure si aquest any me n'assabento a temps del dia en què puges

👍0👎0
Publicat: 25 set. 2006, 17:04
Autor: liniadelRipollés
entfe001 ha escrit:A veure si aquest any me n'assabento a temps del dia en què puges

Imprevisible origen-hora i dia d'arribada.
👍0👎0
Publicat: 25 set. 2006, 17:05
Autor: entfe001
Així doncs, muntaré la tenda de campanya a l'estació

👍0👎0
Publicat: 25 set. 2006, 17:16
Autor: Trenscat
No entenc res. De què va aquesta tarifa? Ho pot fer qualsevol això?

👍0👎0
Publicat: 25 set. 2006, 17:19
Autor: liniadelRipollés
Muntar la tenda de campanya a l'estació de Girona no ho pot fer qualsevol.

👍0👎0
Publicat: 26 set. 2006, 00:06
Autor: josep_serre
Quan té lloc algun congrés, fira o esdeviniment que reuneix una certa quantitat de gent els organitzadors de l'esdeveniment acorden amb Renfe que els assistents tinguin un val de descompte pels trens de Renfe.
👍0👎0
Publicat: 26 set. 2006, 00:10
Autor: Trenscat
Però se suposa que has de tenir el val corresponent, no? Jo en vaig tenir del Construmat que la veritat és que hauria pogut aprofitar i no ho vaig fer

👍0👎0