Pàgina 1 de 1
Clonació i trasllat de municipis a l'eix Vic - Ripoll
Publicat: 13 oct. 2006, 11:55
Autor: entfe001
El Diari de Girona deixa anar cada perla que n'hi ha per llogar-hi cadires!

👍0👎0
Publicat: 13 oct. 2006, 12:21
Autor: aarongilp
Noooo...es tracta de colònies dels respectius municipis...com que al municipi primer ja no hi caben, se'n van a un altre lloc i funden el mateix poble, tot i que hi falta alguna "coletilla", com ara (II), "Nou/nova ..."

👍0👎0
Publicat: 13 oct. 2006, 15:30
Autor: orique
Sant Boi de Llobregat...
A part de tota la resta, clar...

👍0👎0
Publicat: 13 oct. 2006, 15:45
Autor: Ferrovi
ai carai!, Cornellà està tan lluny de Sant Boi? o tan aprop de Vic?

👍0👎0