Trobada de forumistes a Montserrat i Llobregat Anoia FGC
Publicat: 19 juny 2005, 18:35
Dia 2 de juliol de 2005, dissabte. Se sortiria de plaça Espanya a una hora prudencial per permetre a TOTHOM arribar.
Previsions de trajecte:
BARCELONA PLAÇA ESPANYA a PALLEJÀ (visita obres i estació provisional). Vàlid qualsevol títol integrat de dues zones.
PALLEJÀ-MONTSERRAT via cremallera, amb bitllet combinat tren+cremallera de TAQUILLA no tèrmic només anada.
MONTSERRAT-SANT JOAN-SANTA COVA, amb bitllet combinat tèrmic SMEC. Visita a les cabines del Funi amb càmeres de supervisió de recorregut frontal i sala de màquines automatitzada.
TRANS-Aeris MONTSERRAT a OLESA, amb bitllet combinat Aeri+tren d'expendició manual i de cartolina. Visita estacions aeris i obres. Possibilitat que a Montserrat Aeri hi hagi fotografies antigues amb motiu del 75è aniversari de l'Aeri.
D'Olesa en avall a decidir.
Les previsions són de tot el dia, si bé cadascú tindrà la facilitat d'optar per marxar quan vulgui o necessiti.
Quants s'hi apunten?
Previsions de trajecte:
BARCELONA PLAÇA ESPANYA a PALLEJÀ (visita obres i estació provisional). Vàlid qualsevol títol integrat de dues zones.
PALLEJÀ-MONTSERRAT via cremallera, amb bitllet combinat tren+cremallera de TAQUILLA no tèrmic només anada.
MONTSERRAT-SANT JOAN-SANTA COVA, amb bitllet combinat tèrmic SMEC. Visita a les cabines del Funi amb càmeres de supervisió de recorregut frontal i sala de màquines automatitzada.
TRANS-Aeris MONTSERRAT a OLESA, amb bitllet combinat Aeri+tren d'expendició manual i de cartolina. Visita estacions aeris i obres. Possibilitat que a Montserrat Aeri hi hagi fotografies antigues amb motiu del 75è aniversari de l'Aeri.
D'Olesa en avall a decidir.
Les previsions són de tot el dia, si bé cadascú tindrà la facilitat d'optar per marxar quan vulgui o necessiti.
Quants s'hi apunten?