Ferrovi ha escrit:Que dieu! si el dia de demà vull un 4·4 per sortir al camp o fer una ruta rural les vostres lleis proposades no em deixaríen.
No pas:
orique ha escrit:Tot això recordo que podria servir per quedar exempt de pagar el recàrrec de l'impost; en cap moment estic prohibint el dret a la propietat. El recàrrec hauria d'anar en consonància amb la renda del titular del vehicle o de la seva família, doncs no cobra el mateix un Manager de e-business que un Programador Junior (:roll:)
El tema és el de "vull això ara i aquí". Si vols sortir al camp de cap de setmana, és un caprici. Si vols fer una ruta rural, és un caprici. Amb la diferència de que fer això en 4x4 té pitjors conseqüències que fer-ho, posem per cas, en transport públic, o en turisme "normal" + bicicleta.
Molta gent de ciutat usa el 4x4 per anar per la Diagonal. Vaig estar un mes aproximadament "destacado en el frente

" en una empresa de la Bonanova i et puc dir que és un barri on hi ha una concentració molt alta de 4x4. Home, els carrers Mandri o Ganduxer són empinats, però servidor se'ls ha fet amb un turisme normal

(és la ruta més curta i ràpida si, des de casa, vull agafar la ronda de Dalt sentit Besòs).
En cap moment he dit que tots els conductors de 4x4 siguin
incívics (paraula molt de moda últimament), sinó que n'hi ha molts que els tenen per demostrar poder adquisitiu, quan en realitat no necessitaran (o senzillament no ho faran) anar per una zona on un turisme normal no podria circular.
A aquests senyors, els diria que si volen demostrar quelcom, podrien comprar un cotxe híbrid. Són igual de cars i de luxosos però gasten molt menys. Això sí, no veuran si el cotxe que va 20 vehicles per davant porta el sostre brut.
BRILL 18 ha escrit:Tambe es lamentable l'espectacle de cada cap de setmana a la C16 de nengs ambs els seus GTI per entendrens fen adelantaments completament imposibles
Ja ho diuen les sigles...

👍0👎0