Pàgina 1 de 1

Estofado de ovejas...

Publicat: 05 gen. 2007, 00:18
Autor: JaMiRo!
Hola!

Bé, en menys de mig any porto un parell d'incidències ferroviàries més o menys importants. Molts coneixeu la meva presència al tramvia sinistrat contra un Opel Frontera a Entença, recordeu? :D

Doncs avui m'ha tocat una altra. Cap a les 18:30, a la línia Barcelona-Puigcerdà, baixava jo cap a Barcelona des de Mollet-Santa Rosa -aka Alstom 8) - tan tranquil en la meva 447 (o 446, mai se quina és quina :oops: ) quan de sobte el tren ha fotut una frenada bestial prop de l'estació de Montcada-Ripollet. El soroll de les rodes contra la via sonava a pedres matxacades, i he pensat en un acte vandàlic...Però en absolut era això: el nostre tren acabava d'atropellar un ramat d'ovelles. Què collons feia un ramat al mig d'una via ferroviària en ple segle XXI i al costat d'una gran metròpoli? :x

El soroll de pedres era el soroll dels òssos (moment gore :vomit ) matxacats entre raíl i roda...

En fi...Com a molt hem estat 30 minuts parats, en tot moment informats adequadament pel personal de Rodalies Renfe i ben aviat el tren ha continuat fins a l'estació següent (com he dit, Montcada-Ripollet). Es veu que tots els sistemes del bogie frontal (tant tracció com frenada) han quedat greument malmesos; el que no sé és per què l'interventor ha demanat un ganivet al passatge, deia que era per fer "un arreglillo del siglo XIX" per portar el tren a la propera estació... :o

Bé, el transbordament de tren a Montcada-Ripollet ha estat penòs, perquè ens han portat a un tren que baixava ple; jo m'he esperat al següent per no anar en plan sardina i he aprofitat per fer fotos, i premi: una 440 no reformada en doble composició, tooooma foto nocturna (Bernat, la vols? :D ). El tren sinistrat ha sortit cap a Montcada-Bifurcació per ésser revisat.

Per cert, em trobava al cotxe M333 per si a algú li interessa. ;)

Salut!
00

Publicat: 05 gen. 2007, 00:40
Autor: aarongilp
Òscar, a Rodalies BCN no hi ha cap 446, i es distingeixen molt bé pel sò (les 446 sonen molt diferent) i perquè la M d'aquestes és blanca, a diferència de les 447, que és groga.
00

Re: Estofado de ovejas...

Publicat: 05 gen. 2007, 07:30
Autor: mikado
JaMiRo! ha escrit:Hola!

Bé, en menys de mig any porto un parell d'incidències ferroviàries més o menys importants. Molts coneixeu la meva presència al tramvia sinistrat contra un Opel Frontera a Entença, recordeu? :D

Doncs avui m'ha tocat una altra. Cap a les 18:30, a la línia Barcelona-Puigcerdà, baixava jo cap a Barcelona des de Mollet-Santa Rosa -aka Alstom 8) - tan tranquil en la meva 447 (o 446, mai se quina és quina :oops: ) quan de sobte el tren ha fotut una frenada bestial prop de l'estació de Montcada-Ripollet. El soroll de les rodes contra la via sonava a pedres matxacades, i he pensat en un acte vandàlic...Però en absolut era això: el nostre tren acabava d'atropellar un ramat d'ovelles. Què collons feia un ramat al mig d'una via ferroviària en ple segle XXI i al costat d'una gran metròpoli? :x

El soroll de pedres era el soroll dels òssos (moment gore :vomit ) matxacats entre raíl i roda...

En fi...Com a molt hem estat 30 minuts parats, en tot moment informats adequadament pel personal de Rodalies Renfe i ben aviat el tren ha continuat fins a l'estació següent (com he dit, Montcada-Ripollet). Es veu que tots els sistemes del bogie frontal (tant tracció com frenada) han quedat greument malmesos; el que no sé és per què l'interventor ha demanat un ganivet al passatge, deia que era per fer "un arreglillo del siglo XIX" per portar el tren a la propera estació... :o

Bé, el transbordament de tren a Montcada-Ripollet ha estat penòs, perquè ens han portat a un tren que baixava ple; jo m'he esperat al següent per no anar en plan sardina i he aprofitat per fer fotos, i premi: una 440 no reformada en doble composició, tooooma foto nocturna (Bernat, la vols? :D ). El tren sinistrat ha sortit cap a Montcada-Bifurcació per ésser revisat.

Per cert, em trobava al cotxe M333 per si a algú li interessa. ;)

Salut!

Y como en el chiste , el pastor al ver llegar la 447-333M haciendo utilización del silbato decía "chifla chifla que como no te apartes tú". Después de estos grandes avances de la naturaleza creo que mañana el servicio entre Vic y Bcn que pasa por Sta Perpetua y en homenaje a los ex-trabajadores de La Maquinista, MACOSA,... se hará con la 241-141F
00

Publicat: 05 gen. 2007, 11:43
Autor: Ferrovi
JaMiRo! no agafis més el transport public aveure si ets tu el gafe que ens ha fotut, allunyat de barcelona no sigui que ens caigui una bomba atòmica....
00

Publicat: 08 gen. 2007, 09:59
Autor: Danzig
pobres ovelletes fragmentades :(

:D

als marges del Besòs es veuen ramats d'ovelles molt sovint
00

Publicat: 08 gen. 2007, 17:28
Autor: metring
I a Cornellà, anant des dels polígons industrials cap al centre, n'hi ha un fotiment!
00

Publicat: 08 gen. 2007, 20:03
Autor: Ferrovi
metring ha escrit:I a Cornellà, anant des dels polígons industrials cap al centre, n'hi ha un fotiment!
:?: :?: :?: :?: :?: :?: Ovelles a Cornellà? :o :o :o
00

Publicat: 09 gen. 2007, 15:47
Autor: UT596001
Ferrovi ha escrit:
metring ha escrit:I a Cornellà, anant des dels polígons industrials cap al centre, n'hi ha un fotiment!
:?: :?: :?: :?: :?: :?: Ovelles a Cornellà? :o :o :o
Jo n'he vist molts cops anant amb la RENFE entre Sant Illdefons i la Ronda de Dalt.
00

Publicat: 09 gen. 2007, 20:06
Autor: metring
Si, si, totalment cert, tant tranquiles, campant per muntanya! Sort que aquestes no són a prop de la Renfe!
00

Publicat: 09 gen. 2007, 20:09
Autor: Ferrovi
El que se es de la existencia de una hipica entre la Ronda i l'Hospitalet, però ramadería per la zona, no sé de la seva existencia. El que hi ha entre la Ronda i Cornellà a l'alçada de la Renfe es un camp de futbol, i Can Mercader.
Buscaré informació de cria animal per la zona.
00

Publicat: 09 gen. 2007, 20:10
Autor: metring
Podriem encetar un fil sobre ramaderia propera a estacions de tren i ferrocarrils xD
00

Publicat: 09 gen. 2007, 20:19
Autor: Ferrovi
Avistaments de animals aprop del ferrocarril de l'AMB xD xD xD :) :) :D :D :D
00