Ja sé que no us agraden aquests fils de preguntes, però us volia preguntar un dubte que tinc.
Quina és la diferència entre Regional, Regional Exprés i Catalunya Exprés?
Es que avui he agafat uns quants horaris de Mitja Distància i la veritat és que la única línia on ho puc intuir és la de Girona, perquè a les altres no em quadra res.
Gràcies.


