------------------------------------------
CiU demana que Renfe retorni l'import dels bitllets quan hi hagi incidències
EL PUNT. Barcelona.
El diputat de CiU Josep Rull ha presentat una proposta de resolució al Parlament «per aconseguir per als usuaris de la xarxa de Rodalies i Regionals de Renfe la devolució automàtica de l'import» del bitllet. La mateixa proposta també planteja demanar que la companyia doni «vals de descompte o títols de transport gratuïts com a compensació per les molèsties ocasionades». L'objectiu d'aquesta proposta és, segons Rull, «posar fi a la impunitat de Renfe». Pel diputat nacionalista, «la millor garantia que es prestarà un bon servei és que quan es deixa de prestar es compensi els usuaris». Per la seva banda, també Consum Català recomana que els usuaris de Renfe reclamin davant la passivitat de la companyia ferroviària.



