Pere ha escrit:Doncs és problema teu, qualsevol empresa de serveis ha de tenir un llibre de reclamacions a disposició del públic.
I una altra cosa, RENFE no té llibres de reclamació oficials? Perque sempre que dius que vols reclamar et treuen el llibre de "sugerencias y reclamaciones RENFE" Per aqueste regla de tres se que totees les empreses estan obligades a tenir un llibre oficial on reclamar, i RENFE encara no m'he la tret, que passa que hi ha favoritismes i l'Estat té una excepció a RENFE, igual que qualsevol altra companyia hauria de tenir llibres de reclamacions que analitzessin els encarregats de consum de la Generalitat i que permetessin "chapar" també a aquesta empresa igual que tanquen un restaurant per falta d'higiene o a Air Madrid per manca de seguretat.
I et dolgui o no, simplement narro experiències i sensacions que em transmet dita empresa, que la realitat sigui la que és... Ara no dire que a l'entrar a una dependència ADIF els colors, la iluminacio, els cartells d'informacio, la atencio al client, els esglaons, els minipassadissos i escales siguin com caminar per un prat verd envoltat de roses i que no s'ensuma olor a pipi i en comptes de ratasses i ha papallonetes! Siguem realistes, m'agrada el transport públic, però l'estacio d'El Clot Aragó no i ho diré i si posen Civia i m'agraden pues també ho dic, de fet també parlo sovint del Civia i els trobo un bon tren que fa un bon servei. I igual que dic que a RENFE li falten vies, perque passen 5 linies de rodalies, MD i Ld també dic que a TMB li manca una extensió de Fondo a Badalona Centre, i igual que critico les 440 critico les 1000.
Esque no se com us cabreja tant que digui que les 440 no acceleren, que el Civia son els millors trens de Rodalies per característiques tècniques i que les instalacions d'ADIF a Barcelona tenen molt però que molt a millorar.
Edito:
També he parlat molt bé de les obres de El Prat, per exemple Badalona Centre triguen anys a ferla i no avancen, mentre les obres a El Prat han portat un ritme excepcional, i de fet, trobo encertat la remodelació de Sants on tenia aspecte de madriguera allò, nomes li faltaven ratpenats de lo fosca que era.
👍0👎0