- Va dir que posarien 42 Civia (no eren 80?)
- Que la linia de la pobla era la clara aposta pel ferrocarril a l'interior i que era una veritable xarxa de rodalia (si ell o diu...)
- Que de linies noves de moment 0
- Que en les linies actuals de Renfe (Adif) i podrien circular Renfe, FGC i lo que fos




