Tren històric + passejada amb bus històric
Publicat: 07 març 2007, 16:59
El 18 de març, a l'AAFCB fem la següent sortida:
-------------------------------------------------
Sortida matinal a Terrassa amb tren històric i bus monotral
Dia: diumenge 18 de març de 2007
* 08,45 Trobada del Grup a la Plaça Catalunya (estació FGC)
* 09,00 Sortida en Tren Històric cap a Terrassa (301, 18 o Granotes )
* 09,15 Arribada a Les Planes i parada fotogràfica.
* 09,35 Sortida cap a Terrassa.
* 10,00 Arribada a Terrassa i transbordament al’autobús històric (Pegaso 6035A).
* 10,15 Breu recorregut "turístic" pels carrers deTerrassa.
* 11,00 Visita al Parc de Vallparadis
* 12,40 Reunió del Grup
* 13,00 Transbordament al Tren Històric.
* 13,10 Sortida del Tren cap a Barcelona.
* 13,50 Arribada a Barcelona.
* 14,00 Fi del viatge.
PREUS:
* Socis 8€
* Nens fins a 12 anys gratuït
* No socis 15€
-------------------------------------------------
Sortida matinal a Terrassa amb tren històric i bus monotral
Dia: diumenge 18 de març de 2007
* 08,45 Trobada del Grup a la Plaça Catalunya (estació FGC)
* 09,00 Sortida en Tren Històric cap a Terrassa (301, 18 o Granotes )
* 09,15 Arribada a Les Planes i parada fotogràfica.
* 09,35 Sortida cap a Terrassa.
* 10,00 Arribada a Terrassa i transbordament al’autobús històric (Pegaso 6035A).
* 10,15 Breu recorregut "turístic" pels carrers deTerrassa.
* 11,00 Visita al Parc de Vallparadis
* 12,40 Reunió del Grup
* 13,00 Transbordament al Tren Històric.
* 13,10 Sortida del Tren cap a Barcelona.
* 13,50 Arribada a Barcelona.
* 14,00 Fi del viatge.
PREUS:
* Socis 8€
* Nens fins a 12 anys gratuït
* No socis 15€