Vull convidar una persona a Montserrat des de Girona i voldria evitar-li el cotxe. Per això tenia pensat EixBus+FGC però amb tanta mala fortuna que els autobusos arriben a Manresa just quan surt un tren cap a Barcelona, i donada la freqüència de pas d'una hora vull estudiar alternatives. Fer el transbord a Barcelona no és una alternativa: abans preferirà agafar el cotxe.
Bàsicament el que m'interessa saber és quina empresa en té la concessió i si hi ha alguna expedició entre les 11.20 i les 12.15.
Per a la tornada no tinc cap problema fent-la amb FGC perquè tinc un quart d'hora llarg de marge, temps ni massa just ni masa llarg.

