Bé poso algunas coses-deficiencies que caldrien millorar
-Creixer l'alçada de les andanes de la majoria d'estacions de la C2 que tenen una molt baixa alçada i fa que una persona gran(o amb alguna lastimació fisica temporal) se las tingui que veure per pujar a una 447 o una 451.La alçada hauria de quedar a l'alçada de l'estriu d'una 447 i compatible amb el civia (encara que tant me fa que els posin a la C2).Passig de Gracia te les andanes molt baixes i hi ha una alçada considerable entre el estriu d'una 447 i l'andana.Aixó s'hauria de fer a totes les estacions de la C2 (també a les altres)
-En alguns trams de la C2 sud hi han traveses partides per la meitat.S'harien de canviar durant la nit
-Millorar el accesos a algunes estacions de tota catalunya.
-Per ultim millorar les subestacions que tants problemes estan ocasionant a la xarxa de rodalies.
Podeu posar mes propostes.
Salutacions



