Pàgina 1 de 1

PROU DE FER EL BURRO!!!

Publicat: 29 març 2007, 16:09
Autor: Jordi Freixas
http://www.proudeferelburro.com

adheriu-vos al manifest, i que vagi rulant!! ;)

PD: Per cert... la foto que apareix al costat del manifest, oi que és l'Estació de França abans de ser reformada?
00

Re: PROU DE FER EL BURRO!!!

Publicat: 29 març 2007, 16:14
Autor: UT596001
Jordi Freixas ha escrit:PD: Per cert... la foto que apareix al costat del manifest, oi que és l'Estació de França abans de ser reformada?
No.
00

Publicat: 29 març 2007, 17:13
Autor: Jordi Freixas
Llavors?

Perquè les úniques estacions que queden a Catalunya d'estètica similar són o l'Estació de França o la de Portbou, no?
00

Publicat: 29 març 2007, 17:19
Autor: ABB_Traccion
Hola!

Té alguna cosa a veure amb algún partit polític aquesta iniciativa?

Salutacions
00

Publicat: 29 març 2007, 17:37
Autor: Jordi Freixas
NPI. Però en qualsevol cas, he firmat perquè hi estic d'acord amb el que posa en el manifest, no pas perquè estigui promogut per cap partit polític.
00

Publicat: 29 març 2007, 17:55
Autor: Minotaure
Pel que veig és una iniciativa de l'Associació Catalana de Consumidors: http://www.consumcatala.cat/
00

Publicat: 29 març 2007, 18:09
Autor: entfe001
La fotografia no correspon a Renfe: l'ample de via té tota la pinta de ser de 1435 mm. És més, em recorda bastant a l'estil d'algunes estacions franceses.
00

Publicat: 29 març 2007, 18:50
Autor: Altaria_Trianilla
Pot ser Cerbère?

;)
00

Publicat: 29 març 2007, 18:53
Autor: Jordilar
No. La de cervere es en curva i en forma triangular.

El que no hi ha dubte es que és frança.

Salut,
00

Publicat: 29 març 2007, 18:58
Autor: entfe001
En un primer moment havia descartat Perpinyà perquè hi faltaria el poste d'aguillage, però fixant-me bé amb la fotografia sospito que pugui estar el clixé invertit (el tren estacionat circula per la dreta).

A menys que hi hagi alguna zona de França on se circuli côté droite i no ho sàpiga.
00

Publicat: 29 març 2007, 19:31
Autor: aarongilp
entfe001 ha escrit:A menys que hi hagi alguna zona de França on se circuli côté droite i no ho sàpiga.
Si, a la zona de l'Alsace i la Lorraine... :D
00

Publicat: 29 març 2007, 20:13
Autor: ROMI65
Diria que és Estrasburg, però no n'estic gens segur.
00

Publicat: 29 març 2007, 20:18
Autor: aarongilp
ROMI65 ha escrit:Diria que és Estrasburg, però no n'estic gens segur.
A Strasbourg hi ha branques TER amb cotxes USI?
00

Publicat: 29 març 2007, 20:31
Autor: ROMI65
aarongilp ha escrit:
ROMI65 ha escrit:Diria que és Estrasburg, però no n'estic gens segur.
A Strasbourg hi ha branques TER amb cotxes USI?
No en tinc ni idea. Potser no, però "À la SNCF, tout est possible".
00

Publicat: 29 març 2007, 20:34
Autor: aarongilp
ROMI65 ha escrit:
aarongilp ha escrit:
ROMI65 ha escrit:Diria que és Estrasburg, però no n'estic gens segur.
A Strasbourg hi ha branques TER amb cotxes USI?
No en tinc ni idea. Potser no, però "À la SNCF, tout est possible".
Pot ser, pot ser...:D
00

Publicat: 29 març 2007, 21:16
Autor: Jordi Freixas
Com pot haver-ho gent tant imbècil...

SPIDERMAN PETER PARKER SUPER HEROI I FOTOGRAF NY
KATYA GUSCHENKO ops! BARCELONA
00