Qui vulgui venir, la proposta passa per fer un Barcelona-Tremp en autobús el proper diumenge 10 de juliol (Estació del Nord, 7:30) per conéixer la competència directa d'FGC des de Barcelona i les meravelles del dièsel carreterí.
A Tremp tindrem temps per fotografiar els senyals mecànics i l'estat de l'estació i temps per fer un cafè o refresc en bona companyia.
Agafaríem el tren de baixada amb destinació Lleida i d'allà podríem tornar via Manresa o bé fer-ho via Plana i baixar a Roda de Mar per veure l'últim guardabarreres en actiu de Catalunya.
També pot fer-se a l'inrevés Barcelona-Tremp amb regional via Manresa i tornada amb l'Alsina.




