Pàgina 1 de 1

ayer dia 10 a las 7.55 en sabadell norte...

Publicat: 11 abr. 2007, 10:33
Autor: fcuevas27
me subo en un regional, uno rojo y gris, con destino a hospitalet, = peco de ignorante, me imagine que seria una de las 3 expediciones procedentes de lleida, pero me extraño la verdad...
00

Publicat: 11 abr. 2007, 13:13
Autor: entfe001
Tan d'hora no pot ser que fos un regional procedent de Lleida.

Suposo que deuria ser el servei Terrassa - l'Hospitalet que després assegura una relació a la Tor de Querol.
00

Publicat: 11 abr. 2007, 13:36
Autor: treneros
entfe001 ha escrit:Tan d'hora no pot ser que fos un regional procedent de Lleida.

Suposo que deuria ser el servei Terrassa - l'Hospitalet que després assegura una relació a la Tor de Querol.
Si, era aquest mateix que surt de Terrassa a las 7:48
00

Publicat: 11 abr. 2007, 14:00
Autor: Pere
http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=371&start=20 .

Aquí està tot explicat. ;)
00