Pàgina 1 de 1
A TMB som transparents amb tu.
Publicat: 25 abr. 2007, 21:50
Autor: metring
Això diuen a la seva web, en la seva nova campanya:
A TMB som transparents amb tu.
Per això donem a conèixer mensualment, mitjançant cartells que trobaràs als vestíbuls de les estacions, l'evolució d'alguns dels indicadors més significatius relacionats amb el compliment del servei:
* Trajectes sense interrupcions: percentatge de compliment de trajectes programats.
* Compliment de la freqüència de pas: percentage de compliment de la programació de la freqüència de pas delstrens per
les estacions.
* Funcionament d'escales mecàniques: percentatge del temps total de funcionament de les escales mecàniques.
* Funcionament dels ascensors: percentatge del temps total de funcionament del ascensors.
* Nombre d'usuaris.
A TMB volem fer evident l'esforç i el compromís per a millorar contínuament i poder oferir cada dia una millor qualitat de servei.
Tots movem Barcelona
👍65👍0👎0
Publicat: 25 abr. 2007, 21:55
Autor: U-Bahn
Això fa dies que ho veig a algunes o totes les estacions per les que he passat aquests dies.
👍0👎0
Publicat: 25 abr. 2007, 22:10
Autor: EUKibo
Bueno, ho veig una chorrada, pero pot ser una bona manera per automotivarse aquesta empresa.
XD Renfe dubto que ho faci
Retard mitjà del mes: 15min
Numero de trens anulats: 18
Nombre de trens amb retard superior als 5min: 10239764289156
Increment de passatgers: -1.2%
Funcionament d'ascensors: dades disponibles a partir 2012 quan aquesta nova tecnologia s'apliqui a estacions ADIF, mentres disposeu de muntacarregues a Badalona i Sant Adria, si aneu a qualsevol altra estacio heu de baixar a Badalona i pujar a la barana oxidada amb plataforma i arribar a la vostra destinacio (Masnou, Calella...) per la vorera.
👍0👎0
Publicat: 25 abr. 2007, 22:19
Autor: Jordilar
TMB:
som transparents en el que ens interesa.
Perquè no enganxen també cartells sobre el dubtòs procés de selcció de les vacans laborals?
Salut,
👍0👎0
Publicat: 25 abr. 2007, 22:21
Autor: U-Bahn
TMB: Som transparents menys als vidres dels trens que som opacs.

👍0👎0
Publicat: 25 abr. 2007, 22:29
Autor: Mako448
L'altre dia als vidres d'un 4000 hi havia un mini cartell on deia que els cristalls era nous i que si us plau els cuidessim.
Doncs bé,els cristalls estaven ratllats plens de marques.Qué algú m'expliqui aixó.En fi diguem aixó:
Incivisme al metro,si us plau
👍0👎0
Publicat: 25 abr. 2007, 22:35
Autor: victorcasta
Aquests cartells de vidres nous és el més inútil que podrien haver fet els del metro... Un cartell així atrau els incívics, és com si hi digués "Ratlla'm sisplau!"
👍0👎0
Publicat: 25 abr. 2007, 22:50
Autor: Denisuko
Pero aixo esta a totes les linies? perque a L4 no ho he vist encara
👍0👎0
Publicat: 25 abr. 2007, 23:10
Autor: EUKibo
U-Bahn ha escrit:TMB: Som transparents menys als vidres dels trens que som opacs.

no se si heu vist els vidres dels trens de dos pisos de Renfe, tenen una capa d'uns 2 milimetres de ronya-greix transparent i estan la majoria extremadament ratllats o corroits, aixo si es que la teva finestra no forma part d'un graffiti exterior... per aixo foten el chorro d'aire fred i sec als ulls sota les finestres, per a que t'hi apartis i no intentis mirar fora i que no t'hi fixis en la caqueta que acumulen...
👍0👎0
Publicat: 25 abr. 2007, 23:16
Autor: victorcasta
EUKibo ha escrit:U-Bahn ha escrit:TMB: Som transparents menys als vidres dels trens que som opacs.

no se si heu vist els vidres dels trens de dos pisos de Renfe, tenen una capa d'uns 2 milimetres de ronya-greix transparent i estan la majoria extremadament ratllats o corroits, aixo si es que la teva finestra no forma part d'un graffiti exterior... per aixo foten el chorro d'aire fred i sec als ulls sota les finestres, per a que t'hi apartis i no intentis mirar fora i que no t'hi fixis en la caqueta que acumulen...
Potser és que els vidres són tintats?
👍0👎0
Publicat: 25 abr. 2007, 23:46
Autor: Ramon
victorcasta ha escrit:Potser és que els vidres són tintats?
Fa dues setmanes que veig als trens de les línies S1 i S2 del Metro del Vallès d'FGC vidres que gairebé no deixen veure de fora cap a dins, que mai abans havia vist. Potser ho estan fent per la protecció dels vidres...
👍0👎0
Publicat: 25 abr. 2007, 23:58
Autor: entfe001
Fa temps TMB va treure l'Índex de Qualitat del Servei per a les línies 2 i 11 amb aquests paràmetes estadístics. Durant un temps em vaig encarregar de publicar les xifres que recollia a Encants fins que a partir de cert moment les vaig deixar de veure. Sembla que ara reapareixeran.
👍0👎0
Publicat: 26 abr. 2007, 00:00
Autor: awe
TMB. Som transparents amb tu. Per això no ens veus quan hem de donar la cara.
👍0👎0
Publicat: 26 abr. 2007, 09:49
Autor: Ecomobisostrans
Jordilar ha escrit:TMB:
som transparents en el que ens interesa.
Perquè no enganxen també cartells sobre el dubtòs procés de selcció de les vacans laborals?
Això es un tema intern de l'empresa i no afecta per res al client.
👍0👎0
Publicat: 26 abr. 2007, 13:21
Autor: entfe001
Publicat: 26 abr. 2007, 15:00
Autor: Brill_13
Ecomobisostrans ha escrit:Jordilar ha escrit:TMB:
som transparents en el que ens interesa.
Perquè no enganxen també cartells sobre el dubtòs procés de selcció de les vacans laborals?
Això es un tema intern de l'empresa i no afecta per res al client.
Quan passi algun accident (Déu ens en guardi) si que li afectarà, em temo.
👍0👎0
Publicat: 27 abr. 2007, 21:49
Autor: orique
Ecomobisostrans ha escrit:Jordilar ha escrit:TMB:
som transparents en el que ens interesa.
Perquè no enganxen també cartells sobre el dubtòs procés de selcció de les vacans laborals?
Això es un tema intern de l'empresa i no afecta per res al client.
Empresa que és pública i que per tant els seus
temes afecten a tothom.
👍0👎0