Pàgina 1 de 1

Reportatge a L.V. sobre els 50 anys del 600

Publicat: 06 maig 2007, 09:44
Autor: metring
Avui, a les pàgines de color salmó de La Vanguardia, hi ha un extens reportatge sobre els 50 anys del 600. Els amants d'aquest carismàtic cotxe, no us ho podeu perdre!
00

Publicat: 06 maig 2007, 10:45
Autor: Fran-Ikarus
Li farem una ullada (entre això i el llibre dels 100 indrets... ja justifica anar a comprar La Vanguardia avui), però no sé pas com ho compten... si es va començar a fabricar el 1956 (el Fiat el 1955)
00

Publicat: 06 maig 2007, 16:34
Autor: Fran-Ikarus
Oops... no he dit res... 1957 :oops:

Per cert, el reportatge està molt bé. 3 planes "grogues" senceres, i amb testimonis de tot tipus de persones (propietària des de fa la tira d'anys, mecànic expert i propietari aficionat, treballador de la cadena de muntatge, escriptora de llibre especialitzat en el model...)
00