Baixbus
Publicat: 19 juny 2007, 19:17
Per pura casualitat m'he topat aquest matí amb aquesta pàgina web. Mai havia escoltat parlar res de Baixbus. La pàgina sembla que està en fase de proves i sembla ser una "unió" de tres empreses de transports que operen al baix llobregat (sobretot a la zona sud): oliveras, rosanbus i mohn. Em fa gràcia el logo que m'imagino que els tres colors representaran a cada empresa (verd per a rosanbus, taronja per a oliveras i groc per a mohn).
Però algú sap ben bé de que va això de Baixbus??
Però algú sap ben bé de que va això de Baixbus??